گوناگون

استاندار آستراخان روسیه: تجار روس در منطقه آزاد انزلی فعالیت می کنند

81140523 5654352

به گزارش ایرنا، ˈ الکساندر ژیلکینˈ عصر یکشنبه در این دیدار ، بهره گیری از کریدورهای ترانزیتی عبوری از مسیر ایران را به نفع کشورش خواند.

وی با اشاره به وابستگی منطقه آزاد انزلی به کریدورشمال جنوب تصریح کرد : این کریدور ارتباط ترانزیتی روسیه ازطریق ایران و دریای خزر با کشورهای حوزه اقیانوس هند، خلیج فارس و جنوب آسیا را برقرار می سازد.

وی در ادامه با اشاره به روابط بسیار خوب آستراخان با کشور هند خاطرنشان کرد : برای حمل ونقل کالا از هند به آستراخان باید از امکانات و مسیر ایران استفاده شود .

ژیلکین خاطرنشان کرد : در صورت تکمیل راه آهن و اتصال بنادر شمال و جنوب فرصت خوبی برای حمل ونقل و تبادل کالا از این مسیر امکان پذیر خواهد شد.

استاندار آستراخان روسیه کریدور شرق – غرب را نیز مسیر مناسبی برای مبادلات تجاری وحمل و نقل کالاهای ترانزیتی روسیه به چین و آسیای میانه از طریق ایران و بالعکس عنوان کرد .

وی کریدور تراسیکا را نیز از مسیرهای مهم برای افزایش مبادلات خواند و فعالیت های صورت گرفته از سوی دولت ایران و منطقه آزاد انزلی برای کمک به حمل و نقل کالا و افزایش مبادلات را قابل تقدیر دانست .

استاندار آستراخان روسیه عصر یکشنبه در راس یک هیات بلندپایه از منطقه آزاد انزلی و بندر در حال احداث کاسپین دیدار و با مسوولان سازمان منطقه آزاد انزلی گفتگو کرد.

ˈالکساندر ژیلکینˈ همچنین امروز با محمدعلی نجفی استاندار گیلان دیدار و راه های گسترش و توسعه روابط بین دو استان را بررسی کرد.ک/2

620/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا