گوناگون

نوسازی بافت های فرسوده سنندج در اولویت قرار گیرد

81140497 5654303

به گزارش ایرنا، محمد صادق وجدی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی عمران شهری استان کردستان با اشاره به بافت های فرسوده برخی محلات شهرستان سنندج افزود: بافت های فرسوده سرتپوله و اراضی موجود در این محله، اولویت طرح های عمرانی استان است.

وی با بیان اینکه مشکلات آموزشی و فرهنگی از قبیل نبود مدرسه، کتابخانه و نبود فاضلاب محدوده شهر نایسر از مشکلات اساسی نایسر است بر توانمندسازی، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده در مناطق حاشیه شهر تاکید کرد.

وی بر اولویت قرار دادن طرح مربوط به توانمند سازی ادارات تاکید کرد و گفت: این مهم نیازمند همکاری و تعامل ادارات استان است.

مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان کردستان نیز در این نشست گفت: ساماندهی بافت های فرسوده و مشکل فاضلاب نایسر و ننله باید در مدیریت شهری مورد توجه جدی قرار گیرد.

ناصح قادری اظهار کرد: سکونتگاه های غیر رسمی جزء مناطقی بوده که بدون برنامه ریزی منسجم و بر اساس نیازهای خود مردم ایجاد شده است.

به گفته وی منطقه سراب قاومیش سنندج یک منطقه غیر رسمی است و مشکل آب و فاضلاب این مناطق تهدیدی برای سلامت ساکنان آن است.

وی با بیان اینکه مسئله فاضلاب و پسماندها تاثیر بسزایی در سلامت شهروندان دارد گفت: اگر این روند همچنان ادامه یابد بدون شک با بحران کمبود آب مواجه خواهیم شد.ک/2

7352/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا