گوناگون

استاندار ایلام: آسمان آباد به بخش تبدیل می شود

81135474 5646114

به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا مرواریدˈ عصر چهارشنبه در بازدید از طرح های عمرانی و دیدار با مردم شهرستان چرداول گفت: پی گیری های لازم و جدی برای تبدیل این دهستان به بخش در حال انجام است و در آینده این منطقه به بخش ارتقا می بابد.

وی یادآور شد: آسمان آباد می بایست در گذشته به بخش تبدیل می شد و مقدمه های تبدیل این دهستان به بخش فراهم شده که پس از انجام مراحل اداری و قانونی در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

استاندار ایلام ادامه داد: شهرستان چرداول یکی از مناطقی بود که در انتخابات 24 خرداد 92 بالاترین رای را به دکتر روحانی داد که این موضوع بیانگر علاقه مندی اهالی این منطقه برای حرکت پرشتاب به سوی فردایی بهتر با تدیبر و امید بود.

وی تاکید کرد: دولت خواهان برقراری رفاه اجتماعی و برخورداری مردم از زندگی مناسب است و در این راستا درصدد اجرایی شدن طرح های تولیدی و اشتغال زا در کشور است.

مروارید افزود: مجتمع صنعتی مرغ مادر شامل جوجه یک روزه و مرغ تخمگذار در آینده نزدیک در آسمان آباد اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که این طرح ها با توجه به وجود بیش از 250 واحد مرغداری در استان افزون بر رفع نیاز مرغداری های ایلام به جوجه یک روزه بخشی از نیاز استان های همسایه را نیز برطرف کند.

مدیر ارشد دولت تدیبر و امید در استان ایلام گفت: در نتیجه پیگیری های فراوان و کافی مسوولان در بخش های توسعه ای بتوان خدمات شایسته ای به مردم وفادار مناطق مختلف استان ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، شهر هشت هزار نفری آسمان آباد مرکز دهستانی به همین نام از توابع شهرستان چرداول در فاصله 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.

این دهستان 18 هزار نفری دارای 12 روستا و 13 هزار هکتار زمین کشاورزی است.ک/2

7177/565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا