گوناگون

استاندار ایلام: کار مقطعی جوابگوی نیازهای جوانان نیست

استاندار ایلام گفت: برخی زیرساخت‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان وجود ندارد که باید حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، «محمدرضا مروارید» در جلسه ستاد ساماندهی امور جونان استان اظهارکرد: در حال حاضر 35 درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهد که این مهم وظیفه و مسئولیت مسئولان و مدیران را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون برنامه منسجمی برای ساماندهی امور جوانان دیده نشده است افزود: در سال جدید باید تمام امکانات استان را برای ساماندهی امور جوانان بسیج شوند و سازمان‌های باید در این راستا تقویت شوند.

مرارید با تاکید بر اینکه مردم و به خصوص جونان استان نیازمند تقویت روحیه نشاط و شادابی هستند افزود: با توجه به درپیش بودن ایام تابستان باید برنامه‌های نشاط آوری برای پرکردن اوقات -فراغت جوانان در نظر گرفته شود.

استاندار ایلام ادامه داد: خیلی‌ها گله‌مند هستند که وزارت ورزش و جوانان فقط به ورزش اختصاص پیدا کرده و امور جوانان را فراموش کرده است ادامه داد: در استان ایلام به دلیل نبودن برخی زیرساخت‌ها در این زمینه با مشکلاتی مواجه‌ایم.

مروارید با تاکید براینکه در راستا ایجاد مکان‌های تفریحی و رفاهی باید برای استان ایلام چاره اندیشی جدی شود افزود: ساماندهی امور جوانان در ایلام نیاز به حمایت جدی و نگاه ویژه دارد چرا که کار مقطعی در استان ایلام جوابگوی نیازها نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا