گوناگون

استاندار سمنان: اولویت اول دولت تامین ارتقاء سلامت جامعه است

طی آیینی با حضور استاندار سمنان، 120 نفر از پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان نمونه شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، محمد وکیلی استاندار سمنان در این مراسم، گفت: اولویت اول دولت تدبیر و امید، تامین و ارتقاء سلامت جامعه است.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند جامعه‌پزشکی در استان، دغدغه دولت را تامین سلامت مردم ارزیابی کرد و افزود: اجرای طرح ملی تحول نظام سلامت گامی موثری در جلب رضایتمندی مردم است.

دکتر کامران قدس رئیس نظام پزشکی شهرستان سمنان نیز در این مراسم گفت: 650 پزشک، ماما، داروساز، دندانپزشک و متخصص علوم آزمایشگاهی عضو نظام پزشکی شهرستان سمنان هستند.

قدس از رسیدگی به 50 پرونده در هیئت بدوی خبر داد و افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت مردم در عرصه بهداشتی درمانی افزایش یافته است.

رئیس نظام پزشکی شهرستان از استاندار، به خاطر رایزنی برای تسهیل در پرداخت مالیات پزشکان قدردانی کرد و خواهان کمک استانداری برای تکمیل ساختمان نظام پزشکی سمنان شد.

80 درصد هزینه‌های بیماران پرداخت می‌شود

علیرضا اعرابی مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان نیز در این آیین با اشاره به استقبال مردم از طرح تحول سلامت در استان، تصریح‌کرد: 27 هزار نفر در طرح بیمه درمان همگانی رایگان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: 80 درصد هزینه‌های مراجعات مردمی به بیمارستان‌ها از طریق بیمه‌های درمانی پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از 120 نفر از پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان نمونه از جمله دکتر حسین رستم‌زاده، به عنوان پزشک نمونه کشوری تجلیل شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا