گوناگون

استاندار فارس :دولت تدبیر و امید در خدمتگذاری به مردم سر از پا نمی شناسد

81217594 5789298

به گزارش ایرنا ، دکتر سید محمد احمدی شامگاه جمعه در جمع مردم آباده طشک نی ریز بیان داشت : دولت تدبیر و امید با رصد مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن ، زمینه های فزونی امید را در دل مردم بوجود آورده است .

احمدی ادامه داد :مسئولان بدون اتلاف وقت و خسارت زدن به مردم در راه خدمتگذاری از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند .

استاندار فارس با اشاره به اینکه دولت هم اکنون در تنگناهای مالی که دشمن ایجاد کرده دستش تنگ است و نمی تواند در شان مردم به آنان یاری رساند گفت : قطعا با رفع تنگناها و تدوین برنامه های مدون مشکلات مردم در آینده ای نزدیک برطرف خواهد شد .

وی گفت :در سالی که به نام فرهنگ و اقتصاد نام گذاری شده است با تکیه برمنابع داخلی و عزم ملی و جهادی بر مشکلات فعلی غلبه خواهیم کرد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش جمهوری اسلامی را دارای ثبات سیاسی دانست و گفت : با نگاهی به کشورهای پیراموان ما معلوم می شود که کشورمان به برکت وجود ولایت از چه ثبات و امنیتی برخوردار است .

احمدی ادامه داد : در زمانی امام راحل این سخن شریف را بیان فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد ، در آن زمان بسیاری افراد رموز نهفته در این سخن امام راحل را درک نکردند و امروز ما می فهمیم که پشتیبان ولایت بودن تا چه حد در تامین امنیت و ثبات کشور موثر است.

استاندار فارس در پاسخ به درخواست مردم منطقه آباده طشک برای ارتقای این بخش به شهرستان خاطر نشان کرد: من هم معتقدم منطقه شما این قابلیت را دارد که ارتقا پیدا کند و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

احمدی با بیان اینکه ارتقای این منطقه را پیگیری خواهم کرد گفت : خواست مردم خواست استانداری و همه مسوولان است و از طریق وزارت کشور این خواسته را دنبال میکنیم.

وی همچنین بر لزوم تامین زیر ساخت های لازم برای توسعه صنعتی منطقه آباده طشک تاکید کرد.

بخش آباده طشک نی ریز با 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شرق شیراز قرار دارد .ک/2

667/ 677

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا