گوناگون

استاندار قم: دولت اهتمام جدی در رفع مشکلات صنعت دارد

استاندار قم رفع مشکلات صنعت را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت یازدهم اهتمام جدی در رفع مشکلات صنعت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری داشنجویان ایران (ایسنا)منطقه قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در مراسم افتتاح دو طرح صنعتی در قم افزود: دولت تلاش می‌کند صاحبان صنایع با هیچ نگرانی به فعالیت‌های صنعتی خود بپردازند از این رو صنعتگران با همت و عزم خود برای دست یافتن به اهداف خود گام بردارند.

وی عزم ملی و مدیریت جهادی را راهگشای رفع مشکلات اقتصادی برشمرد و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری کردند و این به منزله تلاش برای رونق اقتصادی است.

صالحی‌منش خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی در راستای عزم ملی، مدیریت جهادی و همراهی دولت و بانک‌ها در رفع مشکلات امکان‌پذیر خواهد بود به ویژه بانک‌های عامل باید از صنعتگران و صاحبان صنعت حمایت کنند.

وی تلاش مسئولان را نیز یکی دیگر از مولفه‌های مهم در رفع مشکلات اقتصادی دانست و گفت: اگر مسئولان با مدیریت جهادی در زمینه حل مشکلات اقتصادی و حمایت از صنعتگران تلاش کنند ما به شکوفایی صنعتی دست پیدا می‌کنیم.

استاندار قم تصریح‌کرد: اگر چه امکان دارد که هر طرحی اقتصادی سال‌ها به طول بینجامد اما در دولت تدبیر و امید دولتمردان قوی و باهوش در تعامل با مجلس شورای اسلامی و قوه‌قضائیه اجازه نمی‌دهند که این طرح مهم اقتصادی سال‌ها به طول بینجامد.

وی به برخی از مشکلات موجود در شهرک صنعتی شکوهیه اشاره و خاطرنشان کرد: این مشکلات با همدلی وزارت صنعت و مسئولان حل خواهد شد.

صالحی‌منش درباره خدمات آتش‌نشانی و اورژانس در شهرک صنعتی شکوهیه عنوان کرد: در هنگام نیاز آتش‌نشانی و اورژانس باید در اولین فرصت خود را برسانند و نباید بگویند که شکوهیه در محدوده خدمات ما نیست البته این دو نهاد فداکار هستند و برای رفع مشکلات و نیازها به موقع حاضر می‌شوند اما لازم است کمک‌رسانی در اسرع وقت در شهرک شکوهیه انجام گیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا