گوناگون

استاندار کرمانشاه:بیکاری ریشه تمام مشکلات و معضلات اجتماعی است

81167020 5700839

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تمام معضلات اجتماعی نظیر فقر، دزدی، طلاق و اعتیاد از پدیده بیکاری نشات می گیرد.

وی افزود: زمانی که جوانی بیکار باشد ناخودآگاه معضلات اجتماعی به سمت وی هجوم می آورند و در این شرایط، بسیار سخت است که جوان بیکار خود را از وسوسه ها در امان نگاه دارد.

رضایی ادامه داد: در این میان آمار بالای بیکاری در کرمانشاه جوانان و مردم این شهر را آزرده خاطرکرده است و ما مسوولین باید اولویت کاری خود را حل این مشکل قرار دهیم و با تمام توان برای کاهش نرخ بیکاری تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه خواستار فعالتر شدن کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان شد و گفت: این جلسات باید از حالت کلیشه ای و ارائه آمار و ارقام خارج و به سمت ارائه راهکار حرکت کند.

وی افزود: تنها دور هم نشستن و شعار دادن دردی را دوا نمی کند بلکه باید شاهد خروجی مناسبی از این جلسات و ارائه راهکارهایی که بتوانند عملیاتی شوند باشیم تا بتوانیم بیکاری را کاهش و جوانان بیشتری را مشغول به کار کنیم.

رضایی در پایان خواستار تشکیل هفتگی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان شد و از دستگاه های عضو هم خواست تا برنامه های خود را برای ایجاد اشتغال پایدار تا پایان هفته اعلام کنند.

7458/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا