گوناگون

استاندار کرمانشاه: استان کرمانشاه شرایط خوبی برای سرمایه گذاری دارد

81181941 5726847

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از ابراهیم رضایی بابادی در دیدار با هیات چینی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های خاص کرمانشاه گفت: این استان بهترین مکان برای سرمایه گذاری است.

وی اظهار داشت: کرمانشاه، استان بسیار مهمی در کشور است و ضمن داشتن نیروی انسانی کار، دارای ظرفیت بسیار خوبی در زمینه های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و تجارت نیز می باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز امنیت خوبی در کشور وجود دارد و همین امر منجر به ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ایران شده است و استان کرمانشاه هم دارای امنیت خوب و مناسبی برای امر سرمایه گذاری است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به رغبت هیات چینی و همچنین صنایع آهن و فولاد سپهر صنعت برای سرمایه گذاری در سه بخش لاستیک و فولاد و ظروف چینی در کرمانشاه گفت: خوشبختانه کرمانشاه در تامین مواد اولیه مورد نیاز برای سرمایه کذاران شرایط بسیار خوبی دارد و این موضوع می تواند برای سرمایه گذاران یک فرصت مناسب قلمداد شود.

رضایی با اشاره به ارتباط بسیار خوب دو کشور ایران و چین گفت: ما هم علاقه مند به گسترش ارتباط با چین برای سرمایه گذاری در استان به منظور اجرای پروژه های کلان و بزرگ هستیم.

وی گفت: امیدواریم با انعقاد قرارداد که خوشبختانه مقدمات ابتدایی آن فراهم شده است زمینه حضور سرمایه گذاران چینی و همچنین صنایع آهن و فولاد سپهر صنعت که با سرمایه گذاران چینی در ارتباط است، فراهم شود.

دبیر اول سفارت اقتصادی و بازرگانی کشور چین نیز گفت: ما با تمام وجود از شرایط و ظرفیت های مناسب استان کرمانشاه اطلاع داریم و با جدیت آماده سرمایه گذاری و حمایت از شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری در این استان هستیم.

گوچوآن وی افزود: در سفر سفیر چین به استان کرمانشاه، وی ما را با شرایط خوب استان کرمانشاه آشنا ساخت و ما نیز از شرکت های چینی برای انجام سرمایه گذاری در کرمانشاه حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل صنایع آهن و فولاد سپهر صنعت نیز گفت: این هیات چینی که به کرمانشاه آمده اند دومین شرکت برتر در چین هستند که در 150 گرایش تولید فعالیت دارند.

نوری گفت: خوشخبتانه برای انجام کارهای مقدماتی و حضور سرمایه گذاران چینی، تلاش های خوبی در کرمانشاه انجام شده که این نشان از وجود زمینه مناسبی برای انجام طرح های صنعتی کلان با هماهنگی مدیریت ارشد استان دارد که جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت: با انعقاد قرارداد نهایی با مشارکت هیات چینی و شرکت صنایع آهن و فولاد سپهر صنعت و اجرای سه طرح فولاد، لاستیک و ظروف چینی حدود سه میلیارد دلار در استان سرمایه گذاری خواهد شد که زمینه فرصت شغلی 12 هزار نفر نیز فراهم می شود.

استاندار کرمانشاه در پایان از همه عوامل اجرایی ذیربط خواست که زمینه سریعتر انعقاد این طرح عظیم را در اسرع وقت فراهم سازند.

شرکت صنایع آهن و فولاد سپهر که با برند شرکت چینی CPMIEC فعالیت دارد، ضمن سرمایه گذاری در اجرای طرح های صنعتی، در همکاری و هماهنگی با شرکت های چینی در ایران نیز به منظور اجرای طرح های صنعتی مشارکت و نقش دارد.

567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا