گوناگون

استقبال مردم ورامین از نمایشگاه عفاف و حجاب/ بدحجابی در شهر شهیدان 15 خرداد پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه عفاف و حجاب با محوریت گسترش فرهنگ استفاده از پوشش های اسلامی با همکاری دانشگاه علمی کاربردی ورامین، موسسه فرهنگی و پژوهشی عفاف و حجاب و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در برج تاریخی علاالدوله ورامین برپا شده است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه عفاف و حجاب در دهه ولایت و به همت موسسات و نهادهای علاقه مند در این حوزه در شهرستان ورامین دایر و همچنان برپاست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: این نمایشگاه که در آن انواع پوشش های اسلامی بویژه چادر و برخی اقلام فرهنگی دیگر عرضه می شود، مورد استقبال چشمگیر مردم بویژه بانوان ورامینی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه محصولات عرضه شده با تخفیفات ویژه و به منظور گسترش فرهنگ اسلامی به علاقه مندان عرضه و تا زمان استقبال مردم از این طرح ادامه خواهد یافت.

محمودی با اشاره به جایگاه درخشان مذهبی و انقلابی مردم ورامین در دفاع از ارزش های اسلامی بیان داشت: مردم ورامین همواره در دفاع از ارزش های اسلامی و دینی در سطح کشور پیشگام بوده اند و هم اکنون نیز فضای عمومی شهر ورامین نسبت به بسیاری از شهرهای کشور سالم تر و مذهبی تر است.

این مسئول گفت: البته به هیچ عنوان ما نسبت به وضع موجود راضی نیستیم و اعتقاد داریم که مردان و زنان ورامینی باید به عنوان پرچمدار 15 خرداد به عنوان الگویی درخشان در اجرای فرامین اسلامی و الهی بدرخشند به همین خاطر برخی بدحجابی های موجود در سطح شهر پذیرفتنی نیست.

وی برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب را در راستای فرهنگ سازی استفاده از پوشش اسلامی بسیار موثر دانست و گفت: قطعا برپایی نمایشگاه متعدد فرهنگی در جهت تبلیغ حجاب برتر باید سرلوحه فعالیت مدیران و مسئولان فرهنگی قرار بیگرد.

محمودی متذکر شد: باید برخی مدیران و مسئولان نسبت به مقوله عفاف و حجاب حساس باشند و با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی ویژه نوجوانان و جوانان در جهت گسترش فرهنگ حجاب کوشش و تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا