گوناگون

نخستین شکست تیم فوتبال وحدت قم برابر نماینده بوشهر رقم خورد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی گائینی سرپرست تیم فوتبال وحدت قم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سومین دیدار وحدت قم در مسابقات فوتبال باشگاه های کشور که در بوشهر برگزار شد اظهار داشت: تیم وحدت قم که به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ باشگاه های کشور جام آزادگان حضور دارد در سومین مسابقه خود در این رقابت ها برای نخستین بار طعم شکست را چشید.

وی گفت: در این مسابقه تیم های وحدت قم و گاز فجر جم بوشهر به مصاف هم رفتند که تیم وحدت قم در نهایت با همان نتیجه ای که هفته پیش ماشین سازی تبریز را شکست داده بود برابر میزبانش شکست خورد.

سرپرست تیم فوتبال وحدت قم افزود: در این مسابقات وحدت قم در حالی 2 بر یک مغلوب شد که یاسر کرمی مهاجم گریزپای وحدت ، نماینده قم را پیش انداخت اما 2 گل در دقایق پایانی مسابقه سبب شد 3 امتیاز باارزش این بازی از دست شاگردان رضا کردی خارج شود و به حساب بوشهری ها واریز شود.

گائینی بیان داشت: این مسابقه قرار بود عصر دیروز برگزار شود اما به دلیل تاخیر در پرواز تیم وحدت قم به بوشهر با هماهنگی فدراسیون فوتبال، 24 ساعت با تاخیر برگزار شد.

وی عنوان کرد: وحدت قم پیش از این در دو مسابقه قبلی خود یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده بود چنان که در مسابقه نخست برابر تیم حفاری اهواز یک بر یک مساوی کرد و در دومین بازی با حساب دو بر یک برابر ماشین سازی تبریز به برتری رسید.

سرپرست تیم فوتبال وحدت قم تصریح کرد: حدود 95 درصد بازیکنان تیم وحدت قم را بازیکنان بومی فوتبال قم تشکیل می دهند و حضور این تیم جام آزادگان فرصت بسیار خوبی است که بازیکنان قمی استعدادهای خود را نشان دهند.

گائینی خاطرنشان کرد: کسب 4 امتیاز از 3 مسابقه نمی تواند نتیجه بدی باشد و هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و از مسئولان دستگاه های دولتی و غیر دولتی قم می خواهم از این تیم که متعلق به مردم قم است پشتیبانی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا