گوناگون

استقرار بالگرد در چهارمحال و بختیاری بسیاری از مشکلات را حل می کند

محمد فروغی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استقرار بالگرد در چهارمحال و بختیاری بسیاری از مشکلات را حل می کند، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری بالگرد امداد و نجات ندارد و پیگیری برای استقرار آن در این استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: شرایط توپوگرافی و خاص استان چهارمحال و بختیاری و کوهستانی بودن آن نیاز به یک بالگرد برای امداد رسانی در زمان ایجاد حادثه یا بحران را ضروری کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: وجود بالگرد سرعت انجام امداد رسانی در بسیاری از مناطق استان را در زمان ایجاد حادث افزایش می دهد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مانور امداد و نجات در شهرستانهای مختلف استان، ادامه داد: مانور های مختلفی برای آمادگی اعضای جمعیت هلال احمر و ارزیابی تجهیزات و امکانات در زمان بحران در شهرستان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این مانور ها به مناسبت هفته ایمنی در مقابل زلزله برگزار شده است.

وی ادامه داد: مانور های امداد و نجات با موضوعات مختلف در شهرستان های استان برگزار شده است.

فروغی گفت:برگزاری مانور ها در شهرها و روستاها و مناطق مختلف می تواند نقش مهمی در حساس کردن مردم نسبت به رخداد های طبیعی و یاد گرفتن چگونه عمل کردن در زمان بحران داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا