گوناگون

دو پایگاه امداد و نجات جاده ای خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبي ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این پروزه ها اظهارکرد: ربای ساخت این دو پایگاه امداد جاده ای چهار میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

جواد خامسان با بیان اینکه تجهیز این دو پایگاه نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار است، افزود: زیربنای هریک از این پایگاه ها 218 متر مربع بوده است.

وی امداد و نجات بین شهری و جاده ای و اسکان اضطراری را از وظایف امدادگران هلال احمر دانست و بیان کرد: نجات یک فرد در واقع نجات یک جامعه بوده که امدادگران هلال احمر در این عرصه بسیار ارزشمند خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در تلاش است تا با احداث و تجهیز پایگاه‌های جاده ای خدمت رسانی خود را افزایش دهد، گفت: مهم‌ترین ویژگی هلال احمر به عنوان یک مجموعه امدادرسان در انجام مأموریت‌ها به هنگام بروز حوادث را خدمت بی منت است.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: مسافران و افرادی که نیاز به خدمات امداد و نجات هستند می توانند با شماره 112 به صورت شبانه روزی تماس گرفته و از خدمات پایگاه های امدادی استان بهره مند شوند.

خامسان با بیان اینکه ارائه آموزشهای پیشگیری از مباحث مهم در حوزه مقابله با حوادث طبیعی است، افزود: در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی 11 مانور امداد و نجات در سطح استان برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا