گوناگون

استقلال خوزستان با ترکیب 3-6-1 به میدان آمده بود/ غافلگیر شدیم

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: امروز خوب بازی کردیم و بازی سختی داشتیم و در برابر استقلال اهواز بازی سختی داشتیم؛ این تیم از قبل بازی خوبی انجام می‌داد و این سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت تا به جایگاه بالای جدول برسیم.

وی افزود: متأسفانه کمبودهایی داشتیم و در هفته‌های گذشته عدم پخش تلویزیونی سبب شده که ما نتوانیم آنالیز مناسبی داشته باشیم؛ فکر نمی‌کردیم که استقلال اهواز با تفکر دفاعی وارد شود و با ترکیب 3-6-1 وارد زمین شد و به دنبال حادثه و ضد حمله بود و به اصطلاح می‌خواست بازی حساب شده را ارائه دهد تا نتیجه لازم را بگیرد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: این مسئله سبب شد که بر خلاف جهت بازی ما گل دریافت کنیم و این تیم فشار زیادی به ما وارد کرد اما ما بازی را در دست خودمان گرفتیم. با وجود اینکه شرایط دشواری داشتیم و تماشاگران نیز نبودند و غایبان زیادی مثل خلیل‌زاده و خلعتبری داشتیم، با اعتقاد به جوانان در نیمه نخست بازی را به تساوی بکشانیم.

وی بیان داشت: با توجه به شناختی که اکنون پیدا کردیم، به دنبال گل نخوردن بودیم تا امتیاز کسب کنیم اما بر خلاف جریان بازی بار دیگر گل دریافت کردیم، هرچند که بحث‌هایی درباره آفساید بودن این گل نیز وجود داشت اما با چند تعویض انجام داده، توانستیم نتیجه لازم را کسب کرده و بار دیگر بازی را به تساوی بکشانیم و بعد فشار را زیاد کرده و گل زدیم.

فرکی گفت: توان حریف بالا بود و متأسفانه بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند اما خوشحال هستم که سه امتیاز را کسب کرده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشیدیم بنابراین امیدوار هستم که در هفته‌های آینده شرایط را بهتر کنیم؛ نیمه نخست زیاد خوب بازی نکردیم اما در همین نیز توپ دست ما بود و حریف با بازی دفاعی، به دنبال ضد حمله بود.

وی با بیان اینکه از شرایط خود رضایت داریم، گفت: تیم ما کمبود دارد و این بازی نیز بدون تماشاگر برگزار شد اما مهم این است که ما برنده باشیم و در کل باید بگویم از شرایط کلی تیم رضایت ندارم اما انتظاری هم از تیم ندارم زیرا شرایط سختی داریم.

سرمربی سپاهان درباره دلایل دریافت گلش در این بازی گفت: گل خوردن ما علت دارد اما من می‌خواهم از آن بگذریم زیرا کمبودهایی داریم و با توجه به فاکتورهایی که تیم ما دارد، از نظر تجربه خوب هستیم اما برخی بازیکنان از تجربه برخوردار نیستند و ما باید با حفظ مجموعه تیم، شرایط را تغییر داده و تیم را تقویت کنیم تا تجربه و قدرت و سرعت در کنار هم امتیاز بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال ایران به سمتی رفته که همه در آن به دنبال امتیاز هستند و با تفکر دفاعی بازی می‌کنند و فوتبال خوبی انجام نمی‌دهند اما باید این شرایط را تغییر دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا