گوناگون

همایش شیرخوارگان حسینی در 530 نقطه استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد نوشادی بعد از ظهر جمعه در حاشیه همایش شیرخوارگان حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در مراسمات سوگواری ائمه اطهار(ع) حضوری گسترده و پرشور دارند و امروز نیز شاهد حضور پرشور مردم در همایش شیرخوارگان حسینی در نقاط مختلف استان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 530 نقطه استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: هیئات مذهبی استان بوشهر برنامه‌ریزی بسیار خوبی را برای برگزاری این برنامه‌ها داشته‌اند و شاهد برگزاری باشکوه این برنامه‌ها هستیم.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با اشاره به برگزاری آئین عزاداری دهه اول محرم در بیش از دو هزار نقطه استان بوشهر، تصریح کرد: با همماهنگی‌های صورت گرفته، برنامه‌های عزاداری و سوگواری با نظم و محتوای مناسبی در حال برگزاری است.

فعالیت یک هزار و 270 هیئت مذهبی در استان بوشهر

نوشادی قرآن‌محوری را به عنوان یکی از اصول مهم برنامه‌های هیئت‌های مذهبی عنوان کرد و بیان داشت: تاکید بسیار زیادی را بر لزوم پرهیز از برنامه‌های خرافی و بدعت‌ها داشته‌ایم و هیئت‌های مذهبی نیز در این زمینه کوشا هستند.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و 270 هیئت مذهبی در استان بوشهر، افزود: شناسایی و ساماندهی هیئت‌های مذهبی استان را در برنامه خود داریم و هیئت‌های مذهبی در هر نقطه استان نیز می‌توانند برای ثبت هیئت خود اقدام کنند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر ادامه داد: همه برنامه‌های ما بر اساس محوریت مردم اجرا می‌شود و با توجه به مردمی بودن برنامه‌ها، مردم نیز استقبال بیشتری از این برنامه‌ها دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا