گوناگون

اظهارات بهروان درباره بازي پيکان و سياه‌جامگان

  غلامرضا بهروان در خصوص محل برگزاري ديدار برگشت پلي‌آف ليگ برتر پيکان و فجرسپاسي گفت: دو اکيپ را به ورزشگاه شهر قدس فرستاديم که آنها اين ورزشگاه را به طور کامل بازديد کردند و آنها گزارش مفصلي از اين ورزشگاه به ما دادند که آن را فردا به علي کاظمي دبير محترم سازمان ليگ ارائه خواهم کرد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: قرار است کاظمي اين گزارش را روز يکشنبه در هيأت رئيسه سازمان ليگ مطرح کند و در اين مورد که ميزباني پيکان در همين ورزشگاه برگزار شود، تصميم‌گيري خواهد شد. اعزام نماينده هم براي بازديد از نمايشگاه به دستور هيأت رئيسه سازمان ليگ انجام شده است.

وي در مورد اينکه آيا گزارش ارائه شده از ورزشگاه مثبت بوده يا خير گفت: بله گزارش مثبت است و چمن اين ورزشگاه بسيار عالي است و يکي از بهترين چمن‌هاي فوتبال ايران است.

رئيس کميته مسابقات در مورد اتفاقات حاشيه‌اي که در بازي پيکان و سياه‌جامگان در مشهد رخ داد ‌گفت: بيشتر اتفاقات ناشي از ازدحام بيش از اندازه جمعيت و تماشاگر رخ داد. من از يگان ويژه خواستم که در ورزشگاه به دليل تکميل ظرفيت بسته شود که آنها نيز اين کار را انجام دادند اما در دقيقه 26 يا 27 مسابقه ديدم در ورزشگاه باز شد و تماشاگر مدام در حال ورود به ورزشگاه است که وقتي علت را سؤال کردم گفتند ازدحام در خيابان زياد بود و به همين دليل مجبور بودند در‌هاي ورزشگاه را باز کنند. ناهماهنگي‌هاي جزئي اتفاق افتاد که در نهايت اسباب تاسف شد.

وي ادامه داد:‌ مثلا نيروي انتظامي زحمت خود را کشيد و تماشاگران را به طور کامل تجسس بدني کرد تا شئي خطرناکي وارد ورزشگاه نشود اما در داخل ورزشگاه نوشابه شيشه‌اي فروخته مي‌شد که آن شيشه نوشابه بسيار خطرناک بود و خدا به همه ما رحم کرد که اتفاقي رخ نداد. هم به بازيکنان، هم به مربيان و کادر فني و هم به داوران و من و حتي ساير مسئولان خدا رحم کرد زيرا اگر يکي از اين شيشه‌ها به سر فردي اصابت مي‌کرد مي‌توانست حادثه تلخي را رقم بزند. ما از مسئولان خواهش کرده بوديم بازي در ورزشگاه ثامن‌ الائمه برگزار شود اما مسئولان محلي گفتند تمام بازي‌هاي اين تيم در ورزشگاه تختي است و به همين دليل بازي در همان ورزشگاه برگزار شد. ورزشگاه تختي آن طور که مي‌گفتند در 15 سال اخير چنين جمعيتي را به خود نديده بود البته بازيکنان، کادر فني و مديران دو تيم نهايت همکاري را در طول مسابقه داشتند. نماينده ويژه کميته انضباطي هم در مشهد حضور داشت بنابراين کميته انضباطي در اين مورد تصميم‌گيري خواهد کرد.

بهروان در مورد زمان آغاز نقل و انتقالات گفت: فکر مي‌کنم تا 48 ساعت آينده آئين‌نامه جديد نقل و انتقالات تصويب و به باشگاه‌ها ابلاغ شود که پس از آن باشگاه‌ها مي‌توانند براي جذب بازيکنان اقدام کنند و فصل نقل و انتقالات شروع مي‌شود. در آئين‌نامه جديد باشگاه‌ها حداکثر مي‌توانند 18 بازيکن بزرگسال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا