گوناگون

نبي:مشکل نکونام با رايزني حل مي‌شود نه پول

  مهدي محمدنبي درباره حل مشکل جواد نکونام عنوان کرد : فردا يا پس فردا عازم کويت هستم تا بتوانم مشکل جواد نکونام را حل کنم. هدف ما اين است که جواد را براي اردوي اتريش حتما داشته باشيم چون اساسا او به اردوي آفريقاي جنوبي و اردويي که در تهران خواهيم داشت، نمي‌رسد.

به گزارش ايسنا، وي در واکنش به اينکه آيا اين موضوع با پول حل مي‌شود، چون به نظر مي‌رسد باشگاه متمول کويتي مسائل مالي چندان برايش اهميت ندارد، تصريح کرد: قطعا همين طور است و بحث پول نيست. آن‌ها ثروتمند هستند و نيازي به بخشيده شدن يا نشدن طلب جواد نکونام ندارند. تيم الکويت قرار در جام امير کاپ شرکت کند و اين بازي‌ها براي آن‌ها اهميت زيادي دارد. مسئله نکونام بايد با مذاکره و رايزني حل شود.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در پاسخ به اينکه آيا تيم ملي در برنامه‌ريزي‌هاي جديد بازي تدارکاتي را در تهران خواهد داشت گفت: خير، چنين برنامه‌اي پيش‌بيني نشده و بازيکنان در چند روزي که پس از اردوي آفريقاي جنوبي در تهران به سر خواهند برد استراحت کرده و اردوي آماده‌سازي را هم در کمپ تيم‌هاي ملي برگزار مي‌کنند و بعد از آن به اتريش مي‌روند و بازي‌هاي تدارکاتي در آنجا پيگيري مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا