گوناگون

اعتبار تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام شهر کاکی تامین می شود

81180723 5724781

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر کاکی افزود: این شهر به عنوان مرکز بخش کاکی درمسیر شمال به جنوب استان بوشهر و درامتدا آزاد راه عسلویه قرارگرفته ونیازمند توسعه وتغییرمبلمان شهری است.

مهرجو ااضافه کرد: 12 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر کاکی مصوب شده بود که تنها هشت میلیارد ریال آن تخصیص یافت و به دلیل تخصیص نیافتن همه اعتبارات درسال گذشته بسیاری ازپروژه های عمران شهری کاکی تکمیل وبه بهره برادری نرسیده است وسعی خواهد شد ازمحل اعبتارات امسال تامین اعتبارشود.

وی بیانکرد: اولویت توزیع اعتبارات سال جاری با پروژه هایی است که بیش از60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند وسعی می شود با تامین اعتبارمورد نیاز تا پایان سال تکمیل وبه بهره برداری برسند تا مردم از مزایای این پروژه ها بهره مند شوند.

رییس شورای اسلامی شهرکاکی گفت: این شهربا 15 هزارنفرجمعیت هنوز فاقد یک مبلمان شهری مناسب است.

سید علی اکبرفاطمی افزود: ازمهمترین مشکلات این شهرکمبود اعتبارات ودرآمدهای عمومی شهرداری است که سبب شده بسیاری ازپروژه ها راکد بماند و بسیار دورتر از زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسند.

فاطمی خواستارتامین اعتبارو کمک دولت به شهرداری های کوچک وکم درآمد مانند شهرداری کاکی شد.

وی هم چنین خواستار راه اندازی مرکز دانشگاهی و آموزش عالی دراین شهرشد و افزود: این بخش با بیش از30 هزار نفر جمعیت و ظرفیت های عظیم در زمینه دریا وکشاورزی هنوز فاقد یک مرکز آموزش عالی است. ک/2

7206/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا