گوناگون

اعلام آمادگی لرستان برای ارتباط با اتریش

استاندار لرستان از آمادگی این استان برای برقراری ارتباط با کشور اتریش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در دیدار با سفیر اتریش اظهارکرد: لرستان با وجود اینکه ظاهر فقیری دارد اما استان ثروتمندی است که نعمت‎های خدادادی فراوانی در بخش‎های مختلف دارد که باید به سرمایه تبدیل شود.

وی ادامه داد: برای صنعت توریسم خیز خوبی برداشته‎ایم، اولین همایش بین‎المللی ژئوتوریسم سال آینده در لرستان برگزار خواهد شد.

بازوند با بیان اینکه لرستان به مهد هنرمندان معروف است، تأکیدکرد: اگر رابطه استان ما با اتریش برقرار شود، بدون شک مورد توجه مردم این کشور قرار خواهد گرفت.

مدیر ارشد استان با اشاره به حجم بالای صادرات اتریش به ایران، تصریح‌کرد: این حجم نشان می‎دهد کشور ما بازار خوبی برای اتریش است و امیدوارم این بازار خوب بهانه‎ای برای سرمایه‎گذاری در لرستان شود.

وی خطاب به سفیر اتریش گفت: ظرفیتی که شما به‎دنبالش هستید در لرستان وجود دارد، استان ما قطب دارویی کشور است و همچنین جزو سه استان برتر کشور در بحث جاذبه‎های توریسم است.

بازوند در ادامه بیان‌کرد: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، پایه‎ تحریم‎ها سست شده و شاهد حضور چند سرمایه‌گذاری خارجی در استان هستیم.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای ارتباط با کشور اتریش داریم، افزود: امیدوارم این دیدار آغاز یک رابطه خوب بین طرفین باشد و دوستان نیز این آمادگی را داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا