گوناگون

اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران شدت یافت

81230978 5812126

سرهنگ ˈجعفر محمد نژادˈ به خبرنگار ایرنا گفت : اعمال این محدودیت ها که هدفش افزایش ایمنی و آسان سازی در عبور و مرور وسایل نقلیه است تا ساعت 24 روز جمعه بیستم تیر ادامه دارد.

وی افزود : بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 چهارشنبه مورخ هجدهم تیر تا ساعت 24 روز جمعه مورخ بیستم ماه تیر از محورهای کندوان (کرج – چالوس) ، هراز و فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.

وی ادامه داد: در محور کرج – چالوس نیز رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است.

وی اظهارداشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه بیستم تیر تا ساعت یک بامداد روز شنبه بیست و یکم ماه تیراز کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه بیستم تیر تا ساعت یک بامداد روز شنبه بیست و یکم تیر از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدین) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: در محور هراز نیز تردد تمام تریلرها همچنان ممنوع است و رفت و آمد تمام کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه هجدهم تیر و از ساعت شش تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه روزهای 19 و 20 تیر از این محور ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران همچنین در مورد محدودیت ترافیکی در محور فیروزکوه گفت: در محور فیروزکوه نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روز جمعه 20 تیر از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد به وضعیت ترافیکی و شرایط جوی جاده های استان هم اشاره کرد و افزود: هم اکنون وضعیت ترافیک در محورهای کندوان (کرج ، چالوس)، هراز، فیروزکوه و کیاسر به سمت ساری در حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران عادی و روان و شرایط جوی صاف و خشک و نیز برخی مناطق کوهستانی مه آلود است.

وی از رانندگان وسائط نقلیه خواست از شتابزدگی و سبقت های غیر مجاز در حین رانندگی در محورهای مواصلاتی خودداری کرده و با ماموران پلیس راه در جاده ها نهایت همکاری را داشته باشند.

او افزود : مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران با شماره تلفن های 2182934 و 2182920 و پیش شماره 0151 ساری، به طور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران وجود دارد.ک/3

609/503

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا