گوناگون

اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران آغاز شد

81156366 5681642

سرهنگ ˈ جعفر محمد نژاد ˈ به خبرنگار ایرنا گفت : اعمال این محدودیت ها که هدفش افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه است تا ساعت 24 روز جمعه نوزدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود : بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای کندوان (کرج – چالوس) ، هراز و فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.

او با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون از محور کرج – چالوس ، ادامه داد : تردد انواع وسائط نقلیه نیز از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت 17 و 30 دقیقه نیز از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد هر نوع کامیون از محور هراز ، گفت : تردد تمامی کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح امروز تا 24 امشب از این محور ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود : تردد هر نوع تریلر به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائمشهر از مسیر جاده فیروزه کوه بر عکس نیز ممنوع است.

وی به وضعیت ترافیکی و شرایط جوی جاده های استان هم اشاره کرد و گفت : هم اکنون وضعیت ترافیک در محورهای کندوان (کرج ، چالوس)، هراز، فیروزکوه و کیاسر به سمت ساری در حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران عادی و روان و شرایط جوی صاف و خشک و نیز برخی مناطق کوهستانی مه آلود است.

او افزود : مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران با شماره تلفن های 2182934 و 2182920 و پیش شماره 0151 ساری، به طور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران وجود دارد.ک/3

609/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا