گوناگون

رییس قوه قضاییه: اتحاد برخی رسانه ها در اتفاقات بند 350 زندان اوین عجیب و قابل تامل است

81156365 5681711

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به ساری، آیت الله صادق آملی لاریجانی روز پنج شنبه در جلسه روسای کل دادگستری های کشور و دادستانهای مراکز استانها اظهار داشت: در جریان فتنه 88، دستگاه قضایی خوب و مستقل عمل کرد؛ هرچند ممکن است کاستی هایی باشد اما قوه قضاییه وظیفه خود را انجام داد.

وی با بیان اینکه مسولان دستگاه قضایی باید بصیرت داشته باشند و فتنه ها را دریابند، افزود: درمورد بازرسی از بند 350 زندان اوین دیدید که رسانه های غربی و برخی اذناب داخلی آنها چه بساطی را به راه انداختند.

رییس قوه قضاییه، بازرسی از زندان را کاری قانونمند و صحیح خواند و گفت: اتحاد برخی از رسانه ها و صداها در درون کشور با رسانه ها بیگانه که کارشان تخریب جمهوری اسلامی و دستگاهای نظام است بسیار عجیب بود.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر هجمه های بی امانی را علیه قوه قضاییه شاهد بودیم که شاید نسبت به هیچ دستگاه دیگری وجود نداشته است .

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: رسانه هایی که ماه ها جمهوری اسلامی و قوه قضاییه را تخریب می کنند چطور دلسوز چند نفر در بند 350 اوین شدند اما هیچ وقت کشورهای غربی را که برخلاف قوانین یک ملت را تحریم و تضعیف می کنند زیر سوال نبرده اند.

رییس قوه قضاییه افزود: ما از رسانه های بیگانه انتظاری نداریم اما اقدام کسانی که در درون هم نظر و هم صدا با رسانه های غربی هستند عجیب است.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان این که بصیرت در مسوولان نظام به ویژه دستگاه قضایی ضروری است، گفت: ما باید راه حق را بشناسیم و نباید اجازه دهیم جو سازی ها ما را از مسیر عدالت دور کند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران قوانین و چارچوبی دارد و دستگاه قضایی براساس آن قوانین و چارچوب ها عمل می کند.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد که هر قدر عقب بنشینیم دشمنان فشار خود را بیشتر می کنند بنابراین باید محکم بایستیم و راه عدالت را ادامه دهیم.

ادامه دارد//

اجتمام **9140**1355**1572

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا