گوناگون

افتتاح 355پروژه‌ی عمرانی تولیدی و خدماتی در هفته‌ی دولت در اردبیل

355 پروژه‌ی عمرانی تولیدی و خدماتی درهفته‌ی دولت در سطح استان اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، «علی آذرنژاد» معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از بهره‌برداری و افتتاح 355 پروژه‌ی «عمرانی – تولیدی» و«خدماتی» با اعتباری بالغ بر2200 میلیارد ریال درهفته‌ی دولت درسطح استان خبرداد و گفت: شماری از پروژه‌ها درسطح شهرستان‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی و شهرداران و شماری نیز از طریق دهیاران تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: اکثریت این پروژه‌ها درزمینه‌های بهسازی روستایی، احداث راه و مدارس، برق و گازرسانی به روستاها، پروژه‌های شهری و مخابراتی هم‌چنین آب روستایی و شهری است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: می‌کوشیم هرگونه نقص در خصوص تکمیل پروژه‌های قابل افتتاح درهفته‌ی دولت برطرف و این پروژه‌ها هم‌زمان با این هفته با حضور مسئولان استانی به مرحله‌ی بهره‌برداری برسند.

آذرنژاد با اشاره به فرارسیدن هفته‌ی دولت وآمیخته شدن این هفته با یاد شهیدان رجایی و باهنر یادآور شد: ارائه‌ی خدمات دولت، ارائه‌ی خدمات نظام جمهوری اسلامی است و باید با تبیین راه و اندیشه‌های این بزرگمردان، یاد و نام این شهیدان گرانقدر را گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: هفته‌ی دولت فرصت مناسبی است تا مردم با خدمات مجموعه‌ی نظام بهتر آشنا شوند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید علاوه‌برانعکاس خدمات خود به مردم درراستای تبیین سیاست‌ها و رویکرد دولت «امید و تدبیر» تلاش کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا