گوناگون

افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به فعالان پارس جنوبی ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی چهارشنبه‌شب در نشست با مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر با تبریک تاسیس تامین اجتماعی اظهار داشت: تامین احتماعی نقش بسیار مهمی در خدمات دهی به کارکنان و همچنین مستمری‌بگیران دارد و همواره شاهد افزایش خدمات این سازمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به تاکید صنعت نفت بر لزوم توسعه خدمات پیرامونی صنایع، اضافه کرد: وزارت نفت همواره بر افزایش خدمات بهداشتی و درمانی تاکید داشته است و امیدواریم با تلاش همه مسئولان ذی‌ربط شاهد ارتقای وضعیت بهداشت و درمان در این منطقه باشیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر لزوم افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به فعالان پارس جنوبی و شهرستان عسلویه تاکید کرد و افزود: ساخت و راه اندازی بیمارستان 32 تخت خوابی تامین اجتماعی شهرستان عسلویه نقش بسیار مهمی در این توسعه خواهد داشت.

وی ادامه داد: توسعه امکانات و زیرساخت‌های بهداشتی در منطقه عسلویه می‌تواند نقش بسیار مهمی در نگهداشت نیروی انسانی در منطقه داشته و باعث توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف شود.

توسعه امکانات و تجهیزات درمانی مناطق پیرامونی صنعت نفت

یوسفی در ادامه با اشاره به اینکه وزارت نفت از همه ظرفیت‌ها به منظور ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه استفاده خواهد کرد، بیان داشت: هم‌افزایی امکانات صنعت نفت و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی تاکید کرد: توسعه امکانات و تجهیزات درمانی مناطق پیرامونی صنعت نفت در اولویت قرار دارد و سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران تلاش‌های بسیار زیادی را در این زمینه داشته است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تقدیر از سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات مناسب به افراد تحت پوشش، تاکید کرد: نیمی از جمعیت کشور تحت حمایت سازمان تامین اجتماعی هستند و از خدمات ان بهره می‌برند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا