گوناگون

برترین‌های مسابقات کونگ‌فو گرات‌سان شهرستان گناوه مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر سبک گرات سان استان بوشهر چهارشنبه‌شب در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح جزئیات این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت ماه خجسته رمضان و با  حضور بیش از 93 بازیکن از تیم های مختلف در استایل آزاد برگزار شد.

صادق عبدالهی گفت: مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در 35 وزن با استقبال چشمگیر رزمی کاران در سالن شهید عباسی مجموعه ورزشی شهید سراجی گناوه انجام شد.

IMG01383233

عبدالهی بیان داشت: در پایان این دوره از مسابقات باشگاه رزمی کاران امید با 133 امتیاز به مقام نخست، باشگاه دوجوهای فرزام با 62 امتیاز مقام دوم و باشگاه پنجه ببر با 36 امتیاز به مقام سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در پایان مسابقات برای نخستین بار در استان بوشهر به بهترین و فنی ترین بازیکنان هر رده سنی که توسط کمیته فنی مسابقات مشخص شدند جوایز و کمربند طلایی اهداء شد.

عبدالهی در ادامه اضافه کرد: فنی ترین بازیکنان به ترتیب در این مسابقات در رده سنی نونهالان علی اکبر کوگرد، نوجوانان حسین موسی خانی، جوانان محمد زارعی و بزرگسالان امین ابراهیمی انتخاب شدند.

IMG01382333

وی از استقبال چشمگیر علاقمندان به هنر رزمی از این دوره از مسابقات اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: عنوان بهترین مربی به صادق عبدالهی با کسب 14 مدال طلا در بخش تیمی و بهترین داور به عبدالرحمن فرزام رسید.         

عبدالهی تصریح کرد: نفرات برتر این دوره برای مسابقات قهرمانی استان که مهرماه سال جاری در بندر گناوه برگزار خواهد شد، انتخاب شدند.     

وی متذکر شد: با توجه به اینکه سبک ما یک سبک رینگی است، با هزینه شخصی 9 میلیون تومان برای خرید یک رینگ هزینه کردیم .

عبدالهی تاکید کرد: قبل از خریداری رینگ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه به ما قول مساعد دادکه در صورت خریداری آن به ما اجازه نصب رینگ را در سالن خواهد داد.

IMG01383406

وی عنوان کرد: متاسفانه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه زیر قول مساعد خود زده و با ما همکاری نکرده و نمی کنند و رینگ ما همچنان بدون استفاده قرار گرفته است.

عبدالهی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در زمینه چرایی جدایی باشگاه رزمی کاران امید گناوه از هیئت ورزش های رزمی و پیوستن آن به هیئت کونگ فو ابراز داشت: سال گذشته به علت اختلافات بسیار زیاد با فکی رئیس هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر به طور رسمی به همراه 150 نفر از هنرجویان خود از هیئت رزمی جدا و به هیئت کونگ فو استان بوشهر پیوستیم.

IMG01383355

گفتنی است که استاد صادق عبدالهی یکی از مهره های ارزشمند، کارآمد و برجسته هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر طی چند سال اخیر بوده که فعالیت های چشمگیری در این هیئت داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا