گوناگون

افزایش قیمت بنزین نباید منجر به ترک تحصیل حتی یک دانش آموز روستایی شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا تاجگردون شامگاه شنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه عشایری استان و شهرستان بویراحمد افزود: در تمام مجامع تصمیم ‌گیرنده اقتصادی کشور موافق افزایش قیمت بنزین بوده‌ام و معتقدم نباید سرمایه کشور این گونه هدر رود اما اگر بخواهم مخالف این طرح باشم تنها به یک دلیل است که مبادا یک دختر روستایی با افزایش قیمت بنزین نتواند به تحصیل ادامه دهد.

وی بیان کرد: ترک تحصیل هر دانش‌آموز به دلیل برنامه‌ریزی نامناسب ما مدیران است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تاکید کرد: با تعامل و همدلی نباید اجازه داد که نرخ ترک تحصیل در این استان از کشور بالاتر رود و میانگین نمرات دانش‌آموزان ما از سطح کشوری پایین‌تر باشد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به مشکلات جامعه فرهنگیان گفت: معلمان به رغم مشکلات فراوان، صداقت و راستگویی و امانت‌داری را به عنوان بهترین صفات همواره به دنبال خود دارند.

تاجگردون تصریح کرد: معلم خوب با رفتار، کردار و گفتار خود دانش آموزان را به سوی اخلاق عالیه انسانی سوق خواهد داد.

نماینده مردم گچساران و باشت بر نگاه بلند مدت در امور تاکید کرد و اظهار داشت: بسیاری از آسیب‌ها و عدم موفقیت‌ها به دلیل نگاههای کوتاه مدت است.

وی افزود: آموزش و پرورش تنها نهادی است که می‌تواند افکار و اندیشه‌های کوتاه مدت را به بلند مدت تغییر دهد.

تاجگردون بر همدلی و همراهی معلمان برای اعتلای نام کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: باید در راه توسعه استان خوبی‌ها را ادامه داد و بدی‌ها را کنار گذاشت.

وی همچنین در خصوص مطالبات فرهنگیان گفت: برای این که مطالبات فرهنگیان زنده شود باید همه تلاش کنند و این مختص به مدیرکل و نمایندگان و استاندار به تنهایی نیست.

تاجگردون تاکید کرد: برای دریافت این مطالبات باید مقاومت کرد و هیچ گاه مایوس و نا امید نشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا