گوناگون

اقامه نماز جماعت در بوستان های گلپایگان

81232619 5814897

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمود بخشیˈ در آیین پایانی نمایشگاه دست آوردها و توانمندی های شهرداری گلپایگان در نشست خبری با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: امور فرهنگی، معنوی، عفاف و حجاب و ترویج بیشتر فرهنگ اقامه نماز از مهمترین برنامه های این نهاد مردمی در جامعه برای تحقق فرمان حکیمانه رهبری است.

وی گفت: پنج بوستان و تعدادی از میدان های شهر گلپایگان هم به سامانه پخش اتوماتیک اذان تجهیز و صدای ملکوتی اذان به وقت محلی در گلپایگان طنین انداز می شود.

شهردار گلپایگان با ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری خصوص در یکساله گذشته به برگزاری نمایشگاه توانمندی های مدیریت ها و واحدهای این شهرداری بمناسبت 14تیر روز شهرداری ها، در اداره فرهنگ و ارشاد گلپایگان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در قالب 10 غرفه و 60 پوستر به مدت پنج روز برپا بود.

وی گفت این اقدام با استقبال خوب مسوولان و شهروندان مواجه و حدود 10 هزار بسته اقلام فرهنگی و کتاب و بروشور با مضامین حقوق شهروندی نیز در بین آنان توزیع شد.

بخشی، مسابقه پیامکی با عنوان اگر من شهردار بودم، ارائه20 درصد تخفیف به مودیان بدهکار و متقاضیان صدور جواز، استقرا رسیستم حسابداری تعهدی و عملیاتی در شهرداری این شهر به عنوان پایلوت کشوری و انجام تبلیغات محیطی مناسب بمناسبت ایام ماه رمضان در سطح شهر را از اقدامات در هفته شهرداری ها عنوان کرد.

شهردار گلپایگان تاکید کرد: این نهاد مردمی در صورتی موفق به انجام وظایف قانونی خواهد شد که ماموریت ها و برنامه های خود را در سایه حمایت و همکاری همه جانبه مردم و شورای شهر انجام دهد.

ˈبخشیˈ راه اندازی سامانه 137 را از اقدامات مهم شهرداری برای ارتباط دوسویه با مردم عنوان کرد و افزود: این سامانه به صورت شبانه روز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و درخواست های مردمی است.

وی، اظهارکرد: در یک سال گذشته حدود پنج هزار و پانصد تماس مردمی با سامانه 137 ثبت شد که بازخورد مناسب و اثر بخشی در تحقق مطالبات شهروندان در راستای خدمت رسانی بهتر به آنان داشته است.

شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

پ/7138

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا