گوناگون

الگوهای دارای بینش پهلوانی، نیاز جامعه ما هستند

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: دانشگاه پیام‌نور از دانشگاه‌های روبه توسعه لرستان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، ایرج عبدی در مراسم افتاحیه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه‌های پیام‎‌نور سراسر کشور در خرم‎آباد بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور از دانشگاه‌های رو به توسعه در لرستان است و در این راستا تلاش‎های خوبی از جانب رئیس این دانشگاه صورت گرفته است.

وی به سرعت اجرای پروژه‎های عمرانی در دانشگاه پیام‌نور لرستان اشاره کرد و ادامه داد: دو سال پیش کلنگ احداث پردیس دانشگاه پیام‌نور خرم آباد به زمین زده شد و خوشبختانه با توجه به سرعت کار تا پایان سال به بهر‎ه‎برداری می‎رسد.

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس در ادامه گفت: بنابر یک تحقیق علمی بینش مردم یک جامعه عاملی است که باعث توسعه و یا سقوط یک کشور می‎شود.

این نماینده تصریح کرد: بینش همان هوش اجتماعی و خواسته درونی برای تحقق یک هدف خاص است و بر این اساس اگر هدف مردم این کشور توسعه باشد آن کشور حتما توسعه می‎یابد.

عبدی افتادگی و خاکی بودن تختی را عامل الگو شدن او برای جوانان نسل امروز عنوان کرد و ادامه داد: جوانان دانشجو با بهره‎مندی از علم و دانش و توان جسمانی می‎توانند موجبات برقراری جامعه سالم و با نشاط را فراهم و به عنوان الگو در سطح جامعه مطرح شوند.

وی بیان کرد: دانشگاه‌ها تلاش کنند قهرمانان ورزشی را به عنوان الگو به جامعه معرفی کنند چرا که برای ایجاد تحول و تعالی در جامعه نیازمند چنین الگوهایی هستیم.

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس گفت: الگوهای دارای بینش و سلوک پهلوانی، امروز نیاز جامعه ما هستند.

عبدی با بیان اینکه باور و همدلی عجیبی برای توسعه کشور در بین نمایندگان مردم و همچنین در بین دولت وجود دارد، خاطرنشان کرد: در چنین شرایط اولویت اول دانشگاه‌ها نیز توسعه و تعالی کشور باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا