گوناگون

ایسنا از رسانه‌های مرجع است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: ایسنا در انعکاس مشکلات و خواسته‌های مردم موفق عمل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، توکل لطفی ظهر امروز(25 شهریور)، در مراسم افتتاح منطقه خبری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در البرز، اظهار کرد: ایسنا تا کنون نقش بسزایی در انتشار اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … کشور داشته است و یکی از رسانه‌های مرجع کشور به شمار می‌آید.

وی افزود: فعالیت رسانه‌ها و اصحاب قلم در استان البرز نقش بسزایی در ارتقای شاخصه‌های فرهنگی و توسعه همه‌ جانبه این استان خواهد داشت؛ چراکه با انعکاس مشکلات از سوی رسانه‌ها مسئولین با اهتمام بیشتری در خصوص رفع کاستی‌های موجود اقدام می‌کنند.

لطفی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها هم در تحقق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انعکاس این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی تاثیرگذار بوده‌اند بنابراین نباید نقش رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه نادیده گرفت.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی باید از همکاری رسانه‌ها برای انعکاس توفیقات دولت استفاده کرد تا مردم با اعتماد و اعتقاد بیشتر به فعالیت‌های دولت یازدهم امید ببندند.

لطفی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا از رسانه‌هایی است که همواره در مسیر انعکاس خواسته‌ها و مشکلات مردم قدم برداشته و نقش بسزایی در کاهش برخی از کاستی‌های موجود داشته است.

این مسئول تأکید کرد: استانداری البرز آمادگی دارد تا در حد توان خود از خبرگزای ایسنا و سایر رسانه‌هایی که به رسالت خبری خود پایبند هستند، حمایت کند و این رسانه‌ها اطمینان داشته باشند که درهای استانداری البرز به رویشان باز است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: خبرگزاری ایسنا در شرایط فعلی باید به انعکاس اخبار واقعی استان پرداخته و با اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات دولت، این مجموعه را در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده یاری کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا