گوناگون

استاندار سمنان: دولت یازدهم می‌خواهد با تدبیر، امید را در مردم جاری کند

استاندار سمنان با اشاره به وعده‌های ریاست جمهوری در زمان انتخابات و اعتماد مردم ایران به برنامه‌های ایشان، گفت: دولت یازدهم می‌خواهد با تدبیر، امید را در مردم جاری کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، محمد وکیلی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حراست استانداری سمنان، گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که به مقام معظم رهبری سلامتی کامل عنایت فرمودند و سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بسیار امید بخش و یک روح تازه‌ای به جامعه اسلامی و سیاستگذاران بخشید.

وی قانون محوری، خداباوری و مردم داری را از اصول اساسی و محورهای مهم حراست عنوان کرد و افزود: حراست از خود و حسابگری درون انسان و اینکه در هر لحظه اعمال و اقدامات ما در پیشگاه خداوند است و حضرت باری تعالی در همه حال ناظر بر رفتار و کردار ما است بسیار مهم و اساسی است و لذا در این مرحله باید قدم اول را خودمان شروع کرده و در این مسیر باید حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه حراست فیزیکی و حراست انسانی از وظایف اصلی حراست است گفت: اگر محور را اخلاق و کار فرهنگی و تغییر در فکر و روحیه و نگرش انسانها قرار دهیم بی تردید در انجام وظیفه حراستی کارها را به نحو احسن انجام داده‌ایم چون انسان فطری، منطق گرا و عقل گرا دارد بنابراین باید به این مسئله توجه داشت.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه باید فضای اداری یک فضای اخلاق مدار و دین مدار باشد افزود: باید از معلمین اخلاق و سیره و روش زندگانی شهیدان گرانقدر به عنوان درس اخلاق در فضای اداری بهره گرفت.

مهندس وکیلی در ادامه با اشاره به اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید افزود: دکتر روحانی بر اساس برنامه و سیاستی که با مردم در میان گذاشت با رای و اعتماد مردم به ریاست جمهوری انتخاب شد بنابراین باید همه امور بر اساس سیاست‌های دولت که اعتدال سرلوحه کار آن است پیگیری شود.

گفتنی است در این آیین ضمن تجلیل از زحمات قاسم شریفی مدیر کل پیشین و جعفر یغمائیان سرپرست پیشین حراست استانداری، محمد آرامی به عنوان مدیر کل جدید حراست استانداری سمنان معرفی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا