گوناگون

الگوهای رفتاری غرب باعث تغییر راه و روش زندگی بانوان شده است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل، گفت: الگوهای رفتاری غرب باعث تغییر راه و روش زندگی بانوان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام فیاضی، در مراسم روز قشر بسیج جامعه زنان در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع)، استان اردبیل با بیان اینکه الگوهای رفتاری غرب باعث تغییر راه و روش زندگی بانوان شده است، افزود: برخی کارهای بانوان که انجام می‌دهند بدون اجازه شوهر است و با توجه به تحقیق‌های انجام شده، این کار ناشی از ورود فرهنگ های بیگانه به زندگی ما است.

وی با اشاره به اینکه اکنون عصر تکنولوژی و جامعه مجازی است، تصریح کرد: برخی از اطلاعات و آمار رسمی اعلام شده نشان می‌دهد دو سوم طلاق‌های جامعه ایران از جانب بانوان است.

فیاضی شبکه‌های ماهواره‌ای من و تو و بی بی سی را از شبکه‌های مؤثر در از هم پاشیده شدن خانواده معرفی و خاطرنشان کرد: اکنون برخی کودکان در سن هفت سالگی به بلوغ زودرس می‌رسند، که اصلی‌ترین عامل آن ماهواره است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی بی بدیل دانست و افزود: بانوان ایران اسلامی با عزت تمام در المپیادهای علمی و المپیک‌های ورزشی در صدر دنیا قرار می‌گیرند که این ناشی از خون شهیدان، امام خمینی(ره) و رهبری مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا