گوناگون

امام جمعه انزلی: عفاف موجب پایداری خانواده ها و امنیت روانی جامعه است

81233404 5816281

به گزارش ایرنا، حجت الاسلامˈسید داوود موسویˈ اظهار کرد: عفاف و حجاب که از اصول کشور ماست، نیازمند حراست و حفاظت است و آنچه امروز در خیابان ها شاهد آن هستیم برازنده یک کشور اسلامی نیست.

وی خاطر نشان کرد: این وضعیت نشان از کوتاهی و تقصیر همه ما دارد و رفع آن نیازمند همراهی همه مردم است.

وی در ادامه درگذشت آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت و افزود: ایشان از عالمان بزرگ کشور بود و بعد از پیروزی انقلاب با وفاداری در کنار امام(ره) در سنگرهای مختلف از جمله تدوین قانون اساسی و فقاهت در شورای نگهبان نقش آفرینی کرد.

خطیب جمعه انزلی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تبریک میلاد امام حسن مجتبی افزود: از میلاد آن امام کریم تا شهادت پدر بزرگوارشان هفته اکرام نام گذاری شده است.

وی ادامه داد: هرچند باید هر روز، روز اکرام و دلجویی از یتیمان و محرومان باشد ولی شایسته است در ماه ضیافت الهی با دلجویی از یتیمان و محرومان، رحمت و محبت خدا را برای خود کسب کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در این ایام متذکر شد: چه خوب است مومنان در این ماه خانواده ای را که از محبت محروم شده، مورد رسیدگی قرار دهند.

حجت الاسلام موسوی همچنین با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار مسوولان و کارگزاران نظام با معظم له، بر ضرورت عمل به توصیه های ایشان تاکید کرد.

امام جمعه انزلی همچنین با اشاره به حملات وحشیانه صهیونیست ها تحت حمایت آمریکا در غزه و همچنین حرکت های وحشیانه گروهی موسوم به داعش که بر طبل تجزیه عراق می کوبند، دعا کرد که با وحدت و هوشیاری مسلمانان شاهد رفع این فتنه ها باشیم.ک/2

620/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا