گوناگون

امام جمعه بوشهر: حقوق کارگران بموقع پرداخت شود

81137187 5648812

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با گرامیداشت روز جهانی کاروکارگر افزود: براساس اخبار دریافتی گاهی حقوق کارگران یک یا چند ماه با تاخیر پرداخت می شود که مشکلاتی برای آنها بوجود می آورد.

وی اضافه کرد: کارگران هزینه زندگی دارند که باید برای تامین این هزینه ها حقوق خود را بموقع دریافت کنند.

صفایی بوشهری با اشاره به دیدار مداحان با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مداحان و مراکز فرهنگی مذهبی قرارگیرد.

وی بیان کرد: مجالس مداحی یک فرصت برای نشر فرهنگ اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) است و مداحان باید با مراعات امورشرعی با ایجاد یک فضای معنوی با تهاجم گسترده فرهنگی غرب مقابله کنند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز شوراها گفت: شوراها یکی از نمادهای مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شوراها می توانند با یک برنامه ریزی دقیق و همدلی با دیگر نهادها محیط شورای خود را در همه ابعاد عمرانی و فرهنگی توسعه و پیشرفت دهند.

صفایی بوشهری با اشاره به روز ملی خلیج فارس تصریح کرد: خلیج فارس کانون توسعه فرهنگی و اقتصادی بوده و هم اینک مرکز توجه جهان است.

وی گفت: اگر بتوانیم به شیوه دانش بنیان و با نگاه مقام معظم رهبری در خلیج فارس حضوری فعال داشته باشیم آینده دریاها از آن ایران خواهد بود.

صفایی بوشهری با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) گفت: روحانیان، اهل قلم، استادان دانشگاه، صاحبان تریبون و منبر فضایل آن حضرت را بیان و ایشان را به جامعه معرفی کنند. ک/2

632/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا