گوناگون

کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در رفسنجان

81137189 5648814

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ˈمحمد مهدوی نیاˈ افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مصالح ساختمانی در سطح حوزه کلانتری 12 شهری، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به طور ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران این یگان با بکار گیری منابع و پی جویی سرقت های اخیر به فردی 39 ساله مظنون شدند که پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت و پایش فرد مظنون به مدت چهار شبانه روز، دو همدست وی را نیز شناسایی و محل دپوی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ مهدوی نیا تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری و طی بازجویی های تخصصی این افراد به سرقت مصالح ساختمانی و آهن الات و نیز فروش اموال مسروقه به مالخر اعتراف کردند.

وی افزود: ماموران در ادامه موفق به شناسایی محل اختفای این مالخر در مخفیگاه شان شدند که ضمن هماهنگی با مقام قضایی و پس از ورود به منزل این مالخر موفق به دستگیری این فرد و کشف اموال مسروقه به ارزش ریالی یک میلیارد و 200 میلیون ریال شدند.

وی بیان کرد: پلیس با افرادی که قصد تجاوز به اموال مردم را داشته باشند به شدت برخورد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد چرا که پلیس خود را موظف و مصمم به برخورد با این افراد می داند.

وی همچنین از شهروندان درخواست کرد هرگونه مورد مشکوک و وقوع سرقت را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.ک/1

7440/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا