گوناگون

امام جمعه نهاوند:خیرین مدرسه ساز مصداق عزم ملی مردم در توسعه فرهنگی و اقتصادی هستند

81144092 5660560

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈعباسعلی مغیثی نیا ˈظهر سه شنبه در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز نهاوند در دفتر امام جمعه گفت: فعالیتهای خیرین مدرسه ساز باید به عنوان الگو و مبنایی برای نقش مشارکتهای مردمی بیشتر به جامعه معرفی شود .

وی گفت: مدرسه سازی توسط مردم نشان دهنده این است که مردم آماده اند برای اعتلای فرهنگی و اقتصادی کشور وارد میدان شوند و حتی دیده شده برخی برای رسیدن به این هدف بسیاری از اموال خود را در این راه هزینه کرده اند.

وی گفت: اگر چه خیرین مدرسه ساز برای رضای خداو اعتلای ایران اسلامی اقدام به این کار نموده اند اما دولتمردان نیز وظیفه دارند که از این اقدام آنان برای فرهنگ سازی تقدیر نمایند .

وی افزود: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در این زمینه اقدام خوبی است که همه ساله به همت آموزش و پرورش و مجمع خیرین در سطح شهرستان برگزار می شود که این کار می تواند زمینه های مشارکت بیشتر مردم را در امور مختلف فراهم سازد .

جشنواره خیرین مدرسه ساز همه ساله باهدف تجلیل از خیرین برگزار می شود و امسال در شهرستان نهاوند این همایش در تاریخ 22 اردیبهشت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد .

خیرین مدرسه ساز تاکنون توانسته اند در بخش مدرسه سازی گامهای بلندی بردارند و همپای اعتبارات دولتی نسبت به امر مدرسه سازی اقدام نمایند.

7526/551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا