گوناگون

امام جمعه همدان: فتنه‌های کور دشمنان با دفاع جانانه مردم شکست خورد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: جنایات داعش در کشور عراق نشان می‌دهد آحاد مردم باید آگاه و بیدار بوده و مسئولان متعهد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌های اقتصادی و علمی و سیاسی و دفاعی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی روز دوشنبه 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان، با بیان این‌که دفاع نکردن و یا دفاع ضعیف ملت‌ها از کشورشان باعث خفت و ذلت‌ می‌شود، تصریح کرد: امروز زنان و مردان قهرمان این مرز و بوم و نیروهای بسیج، سپاه و ارتش باید بسیجی‌وار از کشور دفاع کنند.

وی در ادامه به جنگ 50 روزه اسرائیل با غزه، کشته شدن 600 کودک و ویرانی 250 مسجد اشاره کرد و گفت: در این جنگ‌ها هزاران انسان بی‌گناه کشته و بیمارستان‌ها بمباران شدند اما مردم تنها تماشاگر این جریان‌ها بودند.

امام جمعه شهر همدان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها دم از دموکراسی می‌زنند اما خود با داعش برای کمک و همکاری موافقت نامه امضا می‌کنند، چراکه قصد دارد پرچم خود را در جای جای دنیا به اهتزاز درآورد.

وی به دفاع غیرتمندانه مردم ایران و نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس و جلوگیری از ویرانی مساجد اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ حتی قدرت تولید سیم خاردار را نداشتیم اما خوشبختانه در حال حاضر ایران قدرت تولید سلاح‌های نظامی را دارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا