گوناگون

‌جنگ هشت ساله نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشورمان است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی و مستکبران جهان به این مسئله اذعان دارند که شکست آنها در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی ناشی از قدرت نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز(31 شهریورماه) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: جنگ هشت سال نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه31 شهریور ماه یادآور رویارویی دو جبهه حق و باطل است، افزود: براساس آیه قرآن کریم حق ماندنی و باطل از بین رفتنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد:‌ یکی از آزمایش‌های بزرگ خداوند برای ملت ما جنگ هشت ساله بود که خوشبختانه سربلند از آن بیرون آمدیم.

وی اعلام کرد: دشمن در آن زمان وعده فتح سه روزه ایران را داده بود، در صورتی طی هشت سال جنگ هم موفق به گرفتن حتی یک وجب از خاک نشد.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت ملت ما از دوران دفاع مقدس سرچشمه می‌گیرد و در همان زمان بود که بسیج، ارتش و سپاه قدرتمند در ایران تشکیل شد.

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان به خیال خود در آن زمان می‌خواستند ریشه انقلاب اسلامی ایران را بخشکانند، اما خداوند متعال کاری کرد که ریشه خودشان زده شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به گفته‌های اخیر نظریه پردازان آمریکایی اشاره و بیان کرد: کسینجر، نظریه پرداز با سابقه آمریکایی چند روز قبل عنوان کرد که ایران امپراطوری خود را بازسازی کرده و به ایران باید به چشم یک امپراطور نگاه کرد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ایران اسلامی و مستکبران جهان به این مسئله اذعان دارند که شکست آنها در لبنان، فلسطین و عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی ناشی از قدرت نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی بیان کرد: قدرت ایران به حدی رسیده که شورای امنیت از ایران درخواست می‌کند برای مبارزه با داعش، کشور ما وارد میدان شود.

وی به رفتارهای دوگانه کشور آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد‌: آنها از یک طرف ادعای مبارزه با تروریسم و گروه تکفیری داعش را دارند، اما از طرف دیگر در پشت صحنه خودشان آنها را حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان یادآور شد: انقلاب ما ادامه دهنده انقلاب رسول الله(ص) است و کشور ایران در حال حاضر پرچمدار اسلام در جهان است.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا