گوناگون

اماکن ورزشی دشتستان فرسوده است/ توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیازمند هزار میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشکاران دشتستان در گذشته و امروز همواره افتخارآفرینی‌های بسیار زیادی را در عرصه‌های ورزشی داشته ‌اند و در سطح استان بوشهر حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارند.

دست‌یابی به مقام‌های نخست استان بوشهر در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله این افتخارآفرینی‌ها است و در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نیز موفق به کسب مقام‌های بسیار زیادی شده اند که باعث افتخار برای شهرستان و استان و کشور شده‌اند.

مراسمی به منظور تقدیر از ورزشکاران مدال‌آور دشتستانی پیش از ظهر جمعه برگزار شد و از ورزشکاران افتخارآفرین و مدال‌اوران تقدیر شد.

سالن‌های ورزشی دشتستان مشکلات زیادی دارند

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان استان بوشهر بسیاری از اماکن ورزشی استان بوشهر فرسوده هستند و به منظور عملکرد ورزشکاران دشتستانی در مقاطع مختلف نیاز است که این اماکن به خوبی توسعه یافته و مرمت و بازسازی شوند.

علی حاجیانی در ادامه بر لزوم حمایت مسئولان برای تکمیل خوابگاه ورزشکاران در این شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: سالن‌های ورزشی دشتستان نیز مشکلات زیادی دارند که امیدواریم به زودی رفع شود.

IMG10005932

توسعه زیرساخت‌ها نیازمند یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار

فرماندار شهرستان دشتستان نیز با اشاره به افتخارآفرینی‌های ورزشکاران بوشهری در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: هر چند شهرستان دشتستان دارای موفقیت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف است ولی زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان بامشکلات زیادی مواجه است.

ارسلان زارع با اشاره به تشکیل کارگروه و مجمع مشورتی ورزشی، ادامه داد: تشکیل این کارگروه اهمیت بسیار زیادی برای بهبود و ارتقای ورزش دشتستان رفع مشکلات، چالش ها و ارایه راهکارهای مناسب خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تخصیص اعتبارات تملک دارایی به حوزه ورزش شهرستان دشتستان یکی از اولویت های مهم در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان است که تلاش‌های بسیار زیادی را در این راستا صورت خواهیم داد.

فرماندار شهرستان دشتستان با اشاره به نقش بسیار مهم ورزش در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه، افزود: باید تلاش کنیم تا ورزش شهرستان دشتستان به جایگاه واقعی خود برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی دشتستان با امکانات دولتی قابل رفع نیست، اضافه کرد: یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان دشتستان نیاز است.

اعتبارت ورزشی استان بوشهر عادلانه توزیع شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: شهرستان دشتستان یکی از شهرستان‌های بزرگ استان بوشهر است که قابلیت‌های بسیار زیادی در زمینه ورزشی دارد ولی تاکنون به انچه که استحقاق ان را داشته، دست نیافته است.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد خواستار نگاهی عادلانه به ورزش شهرستان دشتستان شد و افزود: در استان بوشهر بخش عمده‌ای از اعتبارات ورزشی به تیم‌های خاصی تزریق می‌شود و این موضوع عادلانه نیست.

وی به وجود شرکت‌ها و صنایع بزرگ در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: این شرکت‌ها می‌توانند حامیان بسیار خوبی برای ورزش باشند و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی برای توسعه ورزش شهرستان استفاده کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات ورزش را ادغام دو وزارت ورزش و سازمان جوانان عنوان کرد و ادامه داد: تفکیک وزارت ورزش از امور جوانان به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

وی همچنین به مصوبه پرداخت 50 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تیم‌های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی اختلافات داخلی و ایجاد شبهه در چگونگی هزینه کرد اعتبار این مصوبه به فراموشی سپرده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا