گوناگون

مسابقات بهترین‌های کیک بوکسینگ مدافعان خلیج فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول هیئت ورزش های رزمی شهرستان دشتستان عصر جمعه در این آئین اظهار داشت: مسابقات بهترین‌های کیک‌بوکسینگ یادمان مدافعان خلیج فارس با حضور ورزشکاران حرفه‌ای از چهار استان کشور برگزار می‌شود که دارای سطج کیفی بالایی است.

علی فروغی با تقدیر از تلاش های نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی برای برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: جودری بهترین داور بین المللی کیک بوکسینگ کشورمان نیز برای حضور در این مسابقات دعوت شده است.

IMG20581655

وی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای برگزاری این دوره از مسابقات، افزود: این مسابقات به مناسبت روز ملی خلیج فارس برگزار شده است و شاهد برگزاری این مسابقات در سطح بسیار خوبی بودیم و امیدواریم ورزشکاران نیز از حضور در این مسابقات بهره لازم را برده باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این ائین اظهار داشت: ورشکاران شهرستان دشتستان در جایگاه بسیار خوبی نسبت به استان قرار دارند و امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز و حمایت از ورزشکاران شاهد افتخارآفرینی هرچه بیشتر آنها باشیم.

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد با اشاره به تاکیدات مکرر اسلام مبنی بر لزوم توجه به قوای جسمانی و اهمیت ورزش، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید بسیار زیادی مبنی بر توجه به ورزش دارند و همواره باید بدنی سالم داشته باشم.

وی با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی در صحنه‌های مختلف ، تصریح کرد: جوانان برای کسب مدارج بالاتر در زمینه‌های مختلف از جمله میادین علمی و ورزشی تلاش بیشتری داشته باشند.

IMG20581924

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانان باید همواره امادگی بدنی لازم را داشته باشند، ادامه داد: ورزش دشتستان نیازمند مربیان، مسئولان مؤمن وتلاشگر با حرکت های جهادی است.

مسابقات ورزشی رزمی بهترین های کیک بوکسینگ باحضور فرماندار، نماینده مردم دشتستان در مجلس و دیگر مسئولان و ورزشکاران برگزیده در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا