گوناگون

امدادگران جمعیت هلال احمر قصرشیرین 51 واحد خون اهدا کردند

81237841 5823712

ˈمهدی حاجیمرادیانˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نیاز بیماران به گروه های مختلف خونی بویژه در این ماه مبارک، امدادگران با مراجعه به پایگاه انتقال خون قصرشیرین، قبل و بعد از افطار نسبت به اهدای خون اقدام کردند

وی با بیان اینکه روند اهدا خون توسط امدادگران این جمعیت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، تصریح کرد: اهدا خون یکی از اقدامات مهم و مثبت در جهت کمک به بیماران نیازمند است که همواره مورد توجه امدادگران قرار دارد.

حاجیمرادیان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون امدادگران این جمعیت در سه مرحله 200 واحد خون از گروه های مختلف خونی برای کمک رسانی به بیماران نیازمند اهدا کرده اند.

وی از آمادگی بالای داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر قصرشیرین برای ارایه خدمات امدادی به مردم خبر داد و افزود: بمناسبت ماه مبارک رمضان و هفته اطعام 30 سبد غذایی میان 30 خانوار روستایی نیازمند و محروم در قالب طرح همای رحمت اهدا شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر قصرشیرین اضافه کرد: ارزش این سبدهای غذایی در مجموع 15 میلیون ریال است ضمن اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان درصدد توزیع سبدهای غذایی بین 100 خانوار نیازمند شهری و روستایی در قالب طرح همای رحمت هستیم.

وی همچنین از توزیع غذای گرم و انجام سنجش فشار خون در سطح دو روستای محروم شهرستان بمناسبت هفته اطعام و میلاد کریم اهل بیت امام حسین مجتبی (ع) خبر داد.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه 27 هزار نفر جمعیت دارد.ک/3

707/567/712

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا