گوناگون

امضای تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و بانک صادرات ایران

81227260 5805721

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، انواری در آیین امضای این تفاهمنامه، با بیان اینکه رویکرد اصلی فعالیت ها و خدمات این نهاد، توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است، افزود: بیش از 75 درصد اشتغال های ایجاد شده توسط این نهاد در روستاهای کشور بوده که موجب تمایل بسیاری از مددجویان شهرنشین برای مهاجرت به روستاها شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: اتصال صنایع بالا دستی توسط دولت به مشاغل کوچک در روستاها، سبب بالارفتن تولید، اشتغال، افزایش درآمد و گردش کار می شود.

وی ادامه داد: در بخش حمایت از دانشجویان تحت حمایت، خدماتی شامل مساعدت های بلاعوض، وام های قرض الحسنه بلندمدت بعد از فارغ التحصیلی، وام ازدواج و اشتغال این گروه از مددجویان در امور مقطعی(پروژه ای) ارائه شده است.

انواری تاکید کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال در واقع سرمایه گذاری بلند مدتی است که علاوه بر قابل بازگشت بودن، خانواده ها را احیاء کرده و موجب خودباوری، اعتماد به نفس و نشاط در کانون خانواده می شود.

همچنین در این دیدار، مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه اکنون نام کمیته امداد امام خمینی(ره) مترادف با ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور شده است، خواستار گسترش همکاری بیشتر با این نهاد مردمی شد.

اجتمام ** 9188 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا