گوناگون

امضای تفاهم نامه برای شناسایی استعدادهای برتر در اقشار کم برخوردار جامعه

محمد علی صالحیون در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان بنیاد ملی نخبگان و کمیته امداد امام خمینی (ره)  اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه بنیاد ملی نخبگان متعهد می شود در زمینه هایی مانند نحوه شناسایی استعدادها و حمایت و توانمندسازی استعدادهای برتر به کمیته امداد امام خمینی (ره)  راهنمایی و مشاوره دهد.

وی با تاکید بر این نکته که تامین اعتبار مورد نیاز برای اعطای تسهیلات به مشمولان این طرح نیز بر عهده بنیاد ملی نخبگان است، عنوان کرد: از جمله تعهدات بنیاد در این تفاهمنامه برنامه ریزی و آماده سازی مقدمات لازم در راستای تحقق اهداف بنیاد ملی نخبگان در اجتماع های نخبگانی در اقشار کم برخوردار جامعه است.

صالحیون ادامه داد: مدت زمان اجرایی این تفاهم نامه چهارسال در نظر گرفته شده که در زمان اجرا کارگروهی متشکل از مسئولین بنیاد ملی نخبگان تهران ، مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور وظیفه برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد این تفاهم نامه را بر عهده دارد.

مدیر اجرایی بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان در پایان افزود: در حال حاضر هنوز به بنیادهای نخبگان استانی بخشنامه ای داده نشده است و به محض ابلاغ بخشنامه جزییات طرح در استان اجرا خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا