گوناگون

امنیت امروز کشور در سایه رشادتهای شبانه روزی کارکنان وزارت اطلاعات است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: بکوشیم از برکات تقوا به دور نباشیم و باید بدانیم معاد و قیامت خیلی آسانتر از تصور ما رخ خواهد داد وپرونده اعمال ما مورد حساب و کتاب قرار می گیرد.

وی بیان کرد: سعادتمندی انسان ها گام نهادن در راه خدا است و کسی سعادتمند خواهد شد که پیرو امامان و پیامبران باشد.

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه راه سعادتمندی انسان پر از خطر است، بیان کرد: شیطان مهمترین خطر برای انسان به شمار می رود و باید دقت کنیم از وسوسه های شیطان به دور باشیم تا بتوانیم سعادتمند این دنیا و دنیای آخرت باشیم.

حجت الاسلام محمد علی نکونام یادآور شد: توجه به تعالیم قرآن و پیامبران و امامان و عمل به آنها انسان را سعادتمند می کند و باید در این راه تلاش کنیم.

سفر حج سفر شناخت و معرفت است

وی در ادامه با اشاره به اینکه سفر حج سفری است که خدای تبارک و تعالی برای مسلمانان فراهم کرده است که تا مسلمانان در این سفر شناخت و معرفتشان افزوده شود، تاکید کرد: سفر حج سفر شناخت و معرفت است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: در این ایام زائرین سفر بیت الله الحرام از این سفر باز می گردند و این سفر برای زائران سفر پر خیر و برکتی است و سفری برای تمرین اخلاص و تقوا و پوشیدن پیراهن پاکی ودوری از شیطان است.

حجت الاسلام محمد علی نکونام در ادامه با تبریک سالروز تاسیس وزارت اطلاعات تصریح کرد: سیستم اطلاعاتی کشور با توجه به اینکه نسبت به سازمان های اطلاعاتی کشور های دیگر عمر کمی دارد اما تحول و پیشرفت قابل توجه داشته است که بسیاری از دشمنان نظام را متعجب کرده است و این قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات چشمان بیدار در راستای حفظ امنیت کشور و نظام است.

وی بیان کرد: مجاهدت های سربازان گمنام این سازمان تاکنون بسیاری از فتنه های دشمنان نظام را بر ملا کرده است و امنیت امروز کشور در سایه رشادتهای سربازان گمان سازمان اطلاعات است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران توطئه های مختلفی را بر کشور برای ضربه زدن به نظام  روا می دارند و علت این که تاکنون در هیچ توطئه ای موفق نبوده اند به واسطه فعالیت های شبانه روزی کارکنان وزارت اطلاعات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا