گوناگون

پرونده سیاه عربستان در حمایت از ترویستها/ امنیت ایران مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه ری اظهار داشت: ماه ذی الحجه ماه ولایت و امامت است که بخشی از آن مستقیما به حضرت علی (ع) اشاره دارد و در بخش دیگر نیز شریک هستند، در این ماه بحث تاریخی مباهله مطرح می شود، از دیگر مناسبتها روز 24 ذی الحجه روز نزول آیه تطهیر است که این آیه در شان و منزلت اهل بیت (ع) نازل شد، همچنین روز حاتم بخشی و خاتم بخشی امیرالمومنین (ع) نیز در این ماه مبارک قرار دارد.

لزوم هوشیاری خانوده ها در مقابله با تهاجم فرهنگی

این مسئول با اشاره به روز 25 ماه ذی الحجه اضافه کرد: این روز آیه هل اعطاء نازل شده که در شان خانواده هست از اینرو به نام روز خانواده نامگذاری شده است، امروز شاهدیم که جهان غرب با از هم پاشی خانواده ها روبرو است زیرا حرمت خانواده ها توسط اعضا از بین رفته است، کشورهای غربی از طریق برنامه های ماهواره می خواهند فرهنگ غلط را به خانواده های مسلمان و ایرانی انتقال دهند تا از این طریق خانواده ها را از هم متلاشی کنند لذا باید خانواده ها هوشیار و بیدار باشند و به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی بروند.

امام جمعه ری با اشاره به سی اُمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات متذکر شد: وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی ایران با تمامی سازمانهای اطلاعاتی متفاوت است زیرا در این کشور حاکمیت ولایت فقیه و نائب امام زمان (عج) اصل است به همین خاطر وزیر اطلاعات باید روحانی، مجتهد و یا از نظر تحصیلات در حد اجتهاد باشد.

وی اضافه کرد: وزارت اطلاعات خدمات ارزشمندی را به ملت ایران ارائه داده و به حق سربازان گمنان خطرات بسیاری را از جمهوری اسلامی ایران دور کرده اند که از جمله این اقدامات می توان به دینهای ساختگی و عرفانهای کاذب اشاره کرد.

وجود امنیت در ایران به برکت سربازان گمنام است

این مسئول گفت: در جریان توطئه های خارجی که توسط دستگاهای جاسوسی دنیا نقشه های شوم بسیاری را برای کشور اسلامی ایران طراحی کرده بودند از جریان ضد انقلاب در داخل گرفته تا کسانی که به عنوان ستون پنجم با دشمنان همکاری می کردند، سربازان وزارت اطلاعات به مقابله با این مزدوران پرداخته و سفره منافقین انقلاب اسلامی را در کشور را جمع کرده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و انهدام باندی بود که در سایتها به اختلاف افکنی بین شیعان و سنیها دامن می زد از اینرو به برکت همین تشکیلات و بچه های مومن، متعهد، و ولایتمدار در وزرات اطلاعات کشور ایران در امنیت کامل به سر می برد.

مردم  ایران پشتیبان و حامی وزارت اطلاعات هستند

امام جمعه ری گفت: تفاوت میان تشکیلات وزارت اطلاعات در ایران با تشکیلات دیگر سازمانهای در جهان این است که در جمهوری اسلامی ایران مردم اصلی را ایفا می کنند و پشتیبان و حامی وزارت اطلاعات هستند.

وی ضمن تسلیت به خانواده نیروی انتظامی به دلیل شهادت چند تن از نیروهای خدوم توسط ترویستها در شهر سراوان اظهار داشت: متاسفانه این حرکت تروریستی از طریق مرز همسایه شرقی ایران اتفاق افتاد و اشرار و ترویستها پس از جنایت به داخل کشور پاکستان رفتند لذا به دولت پاکستان اعلام می کنیم که جلوی ورود ترویستها به خاک کشورش  را بگیرد تا دیگر حوادث ناگوار اتفاق نیفتد.

حکم اعدام شیخ نمر ظالمانه است

این مسئول با اشاره به حکم اعدام شیخ محمد باقر نمر از عالمان شیعه در عربستان سعودی، این تصمیم را غیرعاقلانه و ظالمانه خواند و افزود: این عالم شیعه سالها در زندان عربستان تحت شکنجه بود و تنها جرمش این است که طرفدار ولایت فقیه، و حمایت از مردم مظلوم بحرین بوده لذا دولت عربستان اگر این حکم را اجرا کند مطمئن باشد که برایش خیلی گران تمام خواهد شد.

دولت عربستان حامی ترویستها در جهان اسلام است

وی تاکید کرد: دولت عربستان سعودی دارای پرونده سیاهی در بین جهانیان است زیرا در جهان اسلام هر تروری که اتفاق می افتد با پولها و دلار عربستان است که به حمایت از گروههای تروریستی از جمله گروه داعش می پردازد تا جنایاتی را در کشورهای عراق ، سوریه و … مرتکب شوند.

شاهچراغی ادامه داد: سعود الفیصل که مزدور آمریکا و اسرائیل است و دستش به خون مسلمانان لبنان و فلسطین آغشته شده بخشی از مشکل داعش را در مقابله با تروریسم ایران می داند اما بیان می کند که ایران جلوی نابودی داعش را گرفته است، این در حالیست که تمامی دنیا می دانند که عربستان مشکل ساز است و با حمایت از داعش چنین جنایاتی را مرتکب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا