گوناگون

امنیت و آرامش ایران بی‌نظیر است/ اصلاح امور کشور دغدغه مسئولین

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان اذعان داشت: استان کرمان شخصیت های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی را تقدیم نظام کرده است که نه تنها در کشور بلکه در عرصه بین المللی و اسلام باعث افتخار و مباهات است.

وی همچنین گفت: این دیار شهیدان و جانبازان بسیاری را در راه دفاع از انقلاب نثار کرده و تنها در روستای 700 نفری گنجان شهرستان رابر 70 شهید در راه انقلاب جان باخته اند.

جلیلی گفت: امنیت و آسایش کنونی کشور را مرهون خون شهدا هستم و امروز وظیفه ما ادامه راه آنها و زنده نگه داشتن آرمان های شهیدان است.

وی وحدت، امنیت و آرامش موجود در کشور را بی نظیر دانست و تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری از کشورها از این مولفه برخوردار نیستند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی شرایط کنونی کشور را بسیار مناسب و خوب دانست و افزود: از پیروزی انقلاب تاکنون پیشرفت ها و اقدامات خوبی در کشور انجام شده است.

جلیلی گفت: دشمنان تلاش های بسیاری برای ضربه زدن به نظام انجام داده اند، اما به دلیل اینکه عزم ملی و روحیه شهادت طلبی ملت ایران را در محاسبات خود در نظر نگرفته اند همواره دچار شکست شده اند.

وی در ادامه بر لزوم ولایتمداری همه احاد جامعه تاکید و تصریح کرد: حرکت در مسیر تحقق فرمایشات ایشان کامیابی و سعادت را برای کشور به همراه دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با رد وجود اپوزیسیون به معنی غربی در ایران اسلامی افزود: هدف همه مسئولین خدمت رسانی به کشور در زیر سایه ولایت و به منظور اصلاح امور کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا