گوناگون

انتخابات عراق با وجود شیطنت‌های عربستان به شکل مطلوب برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: باید جامعه به سمت سالم‌سازی و پاکی پیشبرود و با توکل به خدا و حرکت در مسیر راست الهی به رستگاری برسیم.

وی به حلول ماه مبارک رجب اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در احادیث و روایات نقل شده از ائمه و پیامبر اکرم(ص) به اهمیت ماه رجب اشاره شده است و اعمال مخلفی از جمله گرفتن روزه در این ایام سفارش شده است.

امام جمعه جم با بیان اینکه هر کس در ماه رجب روزه بگیرد قصری در بهشت برای او ساخته می‌شود، تصریح کرد: اهمیت این ماه بسیار بالا است و باید تلاش کنیم تا از این فرصتی که در اختیار به خوبی بهره بگیریم و توشه‌ای برای آخرت خود برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت امام هادی(ع) بیان داشت: در دوران متوکل عباسی امام هادی(ع) برای گسترش دین اسلام تلاش و فعالیت کرد و در همین راه به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام گنجی با اشاره به برگزاری انتخاب در کشور عراق و اهمیت این انتخابات برای ما مسلمانان، بیان داشت: به توجه به اینکه مقبره متربک شش امام معصوم ما در کشور عراق قرار دارد، ثبات و امنیت این کشور نیز برای ما مهم است و امیدواریم به زودی شاهد تحقق این مهم در این کشور باشیم.

وی به شیطنت‌های کشور عربستان در جریان برگزاری انتخابات در کشور عراق اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با وجود این مشکلات، انتخابات عراق با امنیت بالا و به صورت مطلوبی برگزار شد و نوری مالکی نیز در این انتخابات به موفقیت دست یافت.

امام جمعه جم در ادامه با بزرگداش یاد و خاطره شهید مطهری و همچنین تبریک به مناسبت روز معلمع افزود: معلمان باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند و در راستای ساختن جامعه‌ای پویا و سالم گام بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا