گوناگون

نشست مدیران و معاونین مدارس شهرستان پلدختر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه پلدختر پیش از ظهر جمعه در این نشست با تبریک روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شهید مرتضی مطهری به عوامل رشد و پیشرفت در هرجامعه اشاره کرد و گفت: علم آموزی، صبر و رعایت الگوی مصرف در مسائل اقتصادی از جمله این عوامل به شمار می‌روند.

حجت الاسلام علی محمد لروند با بیان این که صرف طلب علم به تنهایی کافی نیست بلکه تزکیه و تهذیب نیز لازم است افزود: علم بدون تزکیه در جهان باعث کشتار انسانهای بی گناه در طول تاریخ شده است.

امام جمعه پلدختر به صفات و ویژگیهای معلم خوب نیز اشاره و از روز معلم به عنوان روز اقتدار و احترام به ارزشمندترین قشر جامعه یاد کرد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، رسیدن به جامعه آرمانی و متدین را مستلزم فعالیت و تلاش معلمان دانست و گفت: معلمان در جامعه می توانند بستر توسعه همه جانبه را فراهم کنند.

علی کائیدی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه ابلاغ سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی، بسترسازی برای دستیابی به این اهداف باید در مدارس دنبال شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال جلوگیری از رشد و ترقی مملکت اسلامی هستند خواستار عزم همگانی برای عملی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در نامگذاری سال شد.

بهمن دیناروند مدیر آموزش و پرورش پلدختر نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان گفت: در راستای ارتقای بنیه دینی و عقیدتی دانش آموزان تعداد ۱۲۰کارگاه آموزشی و ۸۰ گفتمان دینی در مدارس این شهرستان درسال تحصیلی جاری برگزار شده است به طوریکه تعداد هفت هزار دانش آموز از این برنامه ها بهره مند شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا