گوناگون

انتقاد از نبود آرامستان در شهر پرند/ احداث پارک بانوان تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خدیری در خطبه های امروز نماز جمعه پرند با بیان اینکه پاسخ برخی مسئولان شهر از نبود آرامستان در شهر خیلی عجیب است، اظهار داشت: همان گونه که انسان در اسلام هنگام زنده بودن محترم است، میت و فرد فوت شده نیز قابل احترام است و با اینکه انتقاد از شرکت عمران بشدت وارد بوده، از این شرکت، شهرداری و شورای شهر می خواهیم تا موضوع احداث آرامستان را بطور جدی پیگیری کنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و تبریک به تمام دست اندرکاران و ورزشکاران مدال آور که پرچم ایران را به اهتزار در آوردند در توصیه هایی متذکر شد: ورزش و نرمش در جامعه باید جدی گرفته شود چرا که در فرهنگ های دینی ما مورد تاکید است و رهبر معظم انقلاب نیز می فرمایند امر به ورزش امر به معروف است.

این مسئول تاکید کرد: ورزش همگانی باید در پرند انجام و تقویت شود، شهرداری پارک بانوان را هر چه سریع تر به سرانجام برساند تا بانوان نیز براحتی برای صحت و سلامت خود ورزش کنند.

تمام بازی های آمریکا در منطقه به خاطر ایران است

خدیری ضمن تبریک به سربازان گمنام امام زمان(عج) و تلاشگران وزارت اطلاعات بیان کرد: آمریکا و استعمار امروز داعش را برای جان مردم سوریه و عراق بوجود آورده و حال ائتلاف ضد داعش یعنی ائتلاف تجهیز و قدرت بخشی به داعش را هم عملیاتی کرده اند، آمریکا همه این کارها را می کند تا مسلمانان را در صحنه روزگار از بین ببرد، همه این بازی ها برای ایران اسلامی است.

امام جمعه پرند گفت: اکنون 30 سال مقاومت ما را به جایی رسانده که اسم ایران در کنار هر کشوری با عزت و افتخار می آید؛ دولت عراق نیز با بهره مندی از قدرت مرجعیت، زودتر از اینها می توانست با داعشی ها مقابله کند که دخالت بیگانه و آمریکایی ها نگذاشت.

این مسئول با پاسداشت 24 و 25 ذی الحجه دو روز گرامی و عزیز در اسلام به تشریح روز مباهله (24 ذی الحجه) و روز نزول سوره هل اتی در شان اهل بیت(25 ذی الحجه) روز خانواده و بازنشستگان را به افراد این جامعه تبریک گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا