گوناگون

انتقاد معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از آبگرفتگی خیابانهای خرم آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری خرم آباد با انتقاد از دستگاههای خدمات رسان شهری به دلیل وضعیت به وجود آمده براثر آبگرفتگی در معابر و خیابانهای سطح شهر خرم آباد اظهار داشت: از وضعیت خدمات عمومی در شهر خرم آباد گلایه مند هستیم.

آبگرفتگی در شهر خرم آباد از سوی مدیریت ارشد لرستان قابل قبول نیست

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی مسئولان ارائه خدمات مطلوب به مردم است عنوان کرد: بزرگترین خیانت این است که مسئولیتی قبول کنیم ولی به آن عمل نکنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه من از اتفاقات رخ داده در سطح شهر خرم آباد به دلیل ایجاد آبگرفتگی و سیلاب گلایه مند هستم ادامه داد: این وضعیت پیش آمده نیز برای مدیریت ارشد استان قابل قبول نیست.

شاهرخی با انتقاد از عملکرد شهرداری خرم آباد به خصوص شهرداری منطقه سه عنوان کرد: مردم در این رابطه چه قضاوتی می کنند؟

وی همچنین از قطعی برق در برخی نقاط شهر خرم آباد نیز بر اثر آبگرفتگی انتقاد کرد و گفت: این گونه خدمات دهی در شان مردم خرم آباد نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان داشت: کارهای ارزشمندی در حوزه شهری خرم آباد صورت گرفته اما باید حواسمان باشد که با یک اتفاق همه خدمات ارائه شده زیر سوال نرود.

تشکیل کمیته بحران در فرمانداری خرم آباد

فرماندار خرم آباد نیز در این جلسه از تشکیل کمیته بحران برای رسیدگی به این موضوع خبر داد و گفت: در این راستا همه دستگاههای خدمات رسان باید اقدامات و همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.

حبیب الله خجسته پور با بیان اینکه آبگرفتگی و سیلاب ایجاد شده در سطح شهر خرم آباد برای همه مردم ایجاد مشکل کرده است افزود: صبح امروز دانش آموزان خرم آباد برای رفتن به مدرسه و تردد با مشکل مواجه شدند.

وی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات لازم از سوی شهرداری خرم آباد در این رابطه عنوان کرد: باید نقاط حادثه خیز در شهر شناسایی شوند تا برای رفع آنها و جلوگیری از ایجاد مشکلات در بارندگی های آینده اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار خرم آباد به آبگرفتگی منطقه گلدشت خرم آباد اشاره کرد و گفت: طرح جمع آوری آبهای سطحی این منطقه در شورای شهر خرم آباد تهیه و تدوین شده است.

خجسته پور ادامه داد: در قالب این طرح عملیات خرید لوله و لوله گذاری انتقال این آبها از شهرک حکمت در دستور کار گرفته که ضرورت دارد از سوی متولیان کار تسریع یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا