گوناگون

انعقاد دو تفاهم‌نامه میان دستگاه‌های اجرایی استان البرز

جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی این استان در راستای تعاملات علمی، ارج نهادن به مقام تحقیق و پژوهش و نشر علم و دانش، تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این تفاهم نامه به امضای سرهنگ محمد اقبالی، رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان البرز و دکترسیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی این استان رسیده است.

«تعاملات علمی و ارج نهادن به مقام تحقیق و پژوهش»، «نشر علم و دانش»، «گسترش همکاری‌های علمی و تخصصی به منظور تعالی و ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی» از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

بر اساس این تفاهم‌نامه، «همکاری علمی، تخصصی، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه نظم و امنیت کشور»، «تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی، پژوهشی و دستاوردهای تحقیقاتی»، «همکاری در برگزاری همایش‌ها، سمینارها، اتاق فکر و نشست‌های علمی و پژوهشی»، «همکاری متقابل در خصوص حمایت مادی و معنوی از انجام و اجرای طرح‌های تحقیقاتی»، «تبادل دستاوردهای علمی منتشر شده از جمله: کتاب‌ها، مقالات، مجلات و نشریات»، «گسترش همکاری‌های دوجانبه در خصوص تحقیقات کاربردی با رویکرد انتظامی و استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری متقابل» از جمله محورها و سرفصل‌های قابل همکاری است.

امضای تفاهم نامه همکاری مابین پژوهشگاه مواد وانرژی و دانشگاه محیط زیست کرج

تفاهم نامه همکاری ما بین پژوهشگاه مواد وانرژی و دانشگاه محیط زیست استان البرز به منظور ایجاد زمینه مناسب جهت همکاری‌های مشترک امضاء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) این تفاهم نامه با هدف کمک به انجام پروژه‌های دانشجویی دکتری و کارشناسی ارشد به امضای سرپرست معاونت پژوهشی این پژوهشگاه و سرپرست دانشگاه محیط زیست رسید.

هم‌چنین در این تفاهم نامه مقرر شده است که پایان نامه‌های دانشجویی چه در قالب طرح‌های تحقیقاتی و یا خارج از طرح به طور مشترک به وسیله اعضای هیات علمی دو طرف انجام شود و دانشجویان می‌توانند بر اساس ضوابط از کلیه امکانات آموزشی-پژوهشی و آزمایشگاهی پژوهشگاه بهره‌مند شوند.

با اجرای این تفاهم نامه اعتبار اجرای طرح‌های دانشجویی تا سقف پنج میلیون ریال برای دانشجویان کارشناسی ارشد و 10 میلیون ریال برای دانشجویان دکتری، بر اساس تعرفه آنالیز دستگاهی وهزینه مواد مصرف بر عهده پژوهشگاه بوده و مازاد آن را دانشگاه متقبل خواهد شد.

گفتنی است، مدت اعتبار تفاهم نامه که در 3 ماده، 1 تبصره و دو نسخه منعقد شده است، از تاریخ امضا به مدت پنج سال معتبر بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا